İrem daha yeni okula gitmek için hazırlanıyordu babası ve ablası(Zeynep) ile birlikte yola çıkmışlardı.ilk öncelikle tabiki okulu gezdirdiler.İrem babası ve ablası ile sınıfına girip sıraya oturdular.İrem acıkmıştı babası ve ablası ile birlikte kantine gitmişlerdi.O sırada Gülsüm'de onların sırasını görüp oturmuştu.İrem kantinden gelince onu sırasında görünce biraz bozulmuştu.Ama onunla tanıştığında irem onu çok sevmişti.İrem'in ilk günden arkadaşı olduğu için sevinmişti.bir anda Özgür içeriye geldi irem ondan gözünü alamamıştı.Teneffüs çaldığında İrem teneffüse çıkmak istedi.Çıktığında herkes koşuşturuyordu.Bir anda birisi ona çarptı ve İrem kendini yerde buldu.Düştükten sonra teneffüs çaldı ve içeriye girdiler.Gülsüm'ün bir arkadaşı varmış beni onla tanıştırdı.Adı Eylül'dü.İrem onu görür görmez ona bağlanmıştı.Sonra dersler derken gün bitmişti.Artık İrem ilk gün heyecanını yitirmiş yarına hazırlanıyordu.2.gün güzel geçti yani geçiyordu bir anda sınıfın kapısı gıcırdadı .Evet o Özgür'dü.İrem onu görünce içinde kelebekler uçtu.Ama bu kelebekleri kimseye göstermedi söylemedide.Teneffüse çıkmadı çünkü düşmesinden korktu.Arkadaşları çık dediler ama çıkmadı.İrem biraz utangaçtı.Sınıfta iki kişiyi daha gördü birisi uzun diyeri ise kısaydı.Uzun olanın adı Elif Su kısa olanın adı Şeyma.İrem Elif Su'dan korkmuştu.Teneffüse çıkmadan arkadaşlarıyla (en çok Eylül'le) konuşup dersini dinleyip Özgür'e hayran olan birisi olmuştu.İrem hayatından mutluydu.Ve o gün yine eve geldi.Okulda olanları annesine anlattı.Halen Özgür'e hayranlığından bahsetmemişti.O gece Özgür'ü düşünerek uykuya daldı.Ertesi gün İrem servisle okula gitti.Okulda bir kişiyi daha gördü İnci .İnci'yi görür görmez ondan tiksinmişti.Çünkü Özgür'e yaklaşıyordu.İrem onu görür görmez anlamıştı Özgür'e hayranlığını.O yüzden ondan uzak durdu ve ileriki zamanlardada uzak duracağından emindi.O gün yine teneffüse çıkmadı hala korkuyordu.yine eve geldi.Bu sefer diyer günlerinki kadar mutlu değildi çünkü İnci'yi anlamıştı.Onu Özgür'e ilk bakışından anlamıştı.Böyle uzun bir gün daha sona erdi.irem yine uykuya daldı.
YOU ARE READING
ELSİ
Non-Fictionİrem 1.sınıfa daha yeni giriyordu Özgür'ü görünce hayatı değişti bakalım İrem'in hayatında ne olacak