Lanet Olsun Şuan Güvenlik Odasındayım Saat Gece 11 Robotlar 12 De Canavarlaşıyorlar Arzalanıp Beni Öldürcekler 300 Dolar İçin Bu Kadar Riske Girmelimiydim Neyse Konumuz Bu Değil İlk Gecede Ölmek İstemem O Paraya İhtiyacım Var...
Saat Gece 12 Oldu Hafif Tıkırtılar Duyuyorum Ayak Sesleri Kameralara Da Bakmaya Korkuyorum Enerji Biter Robotlar Beni Bulup Öldürür Diye
Saat Gece 1 Oldu Sesler Gittikçe Yoğunlaşıyor Bende Kameraya Baktım Bir De Ne Göriyim Kıllı Kahverengi Ayıcık Kendi Adıyla Freddy Kameraya Bakıyor Gözleri Adete İnsanı Andırıyor Çok Garip
Saat Gece 2 Oldu Ve Güvenlik Odasının Yanındaki Kapıdan Tuhaf Bir Ses Geliyor Bunun İçin Feneri Kullanıp Bakmalıyım Eğer Ses Yaparsam Yandım Robotlar Sese Geliyormuş Neyse Işığı Yaktım Ve Mor Bir Tavşan Gördüm Adı Bonnie Olmalı. Bana Tip Tip Bakıyor Elektriğe Kıyıp Kapıyı Kapatmalıyım Yoksa Bana Saldırıp Beni Öldürebilir Kapıyı Kapattım Ses Gittikden Sonra Açtım Gitmişti ...
Saat Gece 3 Oldu %40 Enerji Kaldı 3 Saat Sonra Yani Saat Sabah 6 Da Robotlar Normale Döncek Kameralara Bakıp Robotlarda Hareketlik Varmı Diye Bakıyorum Kamera 6U Da Bir Civciv Duruyor Yani Chica Bu Bir Şey Yapmaz Diye Kameraya Bakmayı Bıraktım....
Saat Gece 4 Oldu Keşke Kameraya Bakmayı Bırakmasaydın Civciv Ortadan Kayboldu Ve Diğer Odalardan Bir Ses Geliyor Tesadüfen Işığı Yaktım Ve Lanet Olsun Chica (Civciv) Orda Kapıyı Kapattım...
Saat Gece 5 Oldu Chica Gitti Ama Enerjim %12 Buda 30 Dakika Sonra Elektrikler Kesilcek Ve Robotlar Beni Öldürcek Biraz Daha Tutumlu Olmalıyım Ses Duymadıkça Işık Falan Yakmıyorum.15 Dakida Sonra Bir Tıkırtı Duydum Ayı Sesine Benziyordu Kapıya Baktığımda Bir Şey Görmedim O Kadar Önemli Bir Şey Değilmiş Saatin 6 Olmasına 4 Dakika Kaldı Enerjim %3 Çok Tehlikeli Ya Enerjim Biterse ....
Ve Korktuğum Başıma Geldi Enerji Bitti Ve Kapıda Bir Yüz Belirdi Freddy İçeri Girdi Beni Öldürcekken Saat 6 Oldu Ve Hareketsiz Yere Düştü İlk Günüm Bitmişti Evime Gittim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Freddy Fazbear Pizza
Mystery / ThrillerBir De Five Night At Freddy's Güvenliğin Gözünden İnceleyin.... (Bu Hikaye Five Night At Freddy's Adlı Oynun Hikayesine Dayanmaktadır)