Minho'm,
Eline geçti mi bu mektup bari?
Nasılsın sevgilim? Merak ediyorsan diye söyleyeyim, ben çok iyiyim. Yıldızlarımlayım ben. Endişelenme sakın, biliyorum endişelenirsin çünkü. Mutluyum ben burada, oyunlar oynuyoruz biz yıldızlarımla.Arada düşündüm biliyor musun bi'tanem. Neden seni sevdiğimi sorguladım. Çünkü benim canım tatlı, bilirsin. Son iletişimimizde yalan söylemeyeceğim. Çok yaktın canımı sevgilim. Neden yaptın? Sen de biliyordun kanser olduğumu. Gördün annemi ağlarken, sana tutundu üstelik. Sarsılarak ağlarken kucakladın annemi.
Beni neden kucaklamadın Minho? Sen bana kollarının arasındaki cenneti açsan, ben yıldızlarıma gelmezdim ki. Senin kollarının arasında, huzurumla ölürdüm. İstemez miydin mutlu olmamı?
Ben çok seviyorum seni mutlu görmeyi. Sen gülüyorsun ya, benim sterliçyalarım büyüyor. Senin var mıydı çiçeklerin? Gerçi ben senin kadar güzel gülemem, çirkinim ben bir kere. Açmazdı o yüzden çiçeklerin. Olsun, ben verirdim yeni çiçeklerimden sana. Kendimi verdim ben, çiçeklerimi versem ne olurdu sanki..
Merak etme, biliyorum edersin çünkü. Ben tembih ettim sterliçyalarıma, devam edecekler büyümeye. Ben büyüyemedim, onlar büyümeli. Ondan bolca gül benim için, tamam mı?
Bir de ricam var. Komik, değil mi? Son ricam bu senden.
Anneme ziyarete gider misin arada? Kanatsız meleğim, kahrolmuştur kesin. Kendini suçlarsa, elinden geleni yaptığını söyle ona lütfen. Canım annecim benim, yapayalnız bırakma onu. Benim için yaparsın bunu değil mi?
Bir de Soonie'nin doğurduğunu söyleyemedim sana. Lütfen Dori ve Doongie'ye iyi bak. Soonie'yle seni izliyor olacağız.Ayrıca, çalıştığım kafede yeni çalışan arıyorlardır şimdi. Kaydolursun değil mi? Para kazanıp sevdiğin yemekleri pişir. Güzelce beslen.
Ağlıyor musun yoksa? Hayır, benim bildiğim Minho ağlamaz. Hem neden ağlıyorsun ki? Sen kendi belandan, ben kendi belamdan kurtulduk.
Hiç cevap vermedin Minho. Şimdi verir misin yeniden sorsam?
Neden gelmedin bana? Ben koşamıyordum belki ciğerlerimden, ama sen çok iyi koşarsın. Kabul etmem diye mi korktun yoksa? Oysa ben uyurken bile kollarım açık uyurdum, belki gelirsin diye. Sana bir sır vereyim, hala kollarım açık.Kızmayacağım sana. Üzülürsün çünkü, biliyorum. Affettim ben seni, o yüzden sen de kızma kendine.
Çok mu uzun oldu? Eh napalım, bir daha konuşamayacağım nasıl olsa.
Beni unutma, olur mu? İlk aşkın ben olayım. Benim ilk ve son aşkımsın çünkü.
Bir mucize olur da beni özlersen, yıldızlarımla konuş. Ben de onlardan birisiyim artık. O yüzden cevap geleceğine emin olabilirsin.
Yüzüne söyleyecek cesaretim hiç olmadı ama artık söyleyebilirim sanırım. Seni seviyorum Lee Minho.
Çirkin bir gençten sterliçyasına.
Not: Sanırım en çok yıldızken güzelim. Kendimi göremiyorum ama yıldızlarım öyle söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stars - minsung
Fanfiction"Yıldızlarım ve senin aranda seçim yapmam istense, seni seçerdim Minho'm. Ama lütfen yıldızlarıma söyleme, çok üzülürler çünkü."