4.BOLUm

564 12 2
                                    

Hemen elindeki telefonun  tuş kilidini açıp mesajı okumaya başladı
Tayfun
"Uzaktan bakmayı bırakıp yanımıza gelsene "
Kısa bir sok geçirip , kalbinin çarpmasına engel olamıyordu ,istemsizce sırıttı. Dudakları yukarı kıvrılıp yanakları al al olmuştu , çok utanmıştı ,onu izlerken yakalandığına , olsun ona yakalanmak ayrı bir güzel diye iç geçirdi.
onu izlediğimi gördümüki diye dudağını ısırmaya başladı . sevinçten uçacak gibiydi . elini sıkmaya başladı.

Hemen yanlarına gitmeye başladı. Tayfun un yanına geldiğinde otobüs fren yaptığı için üzerine doğru savruldu, neye uğradığını şaşırdı Afra aniden öne doğru savruldu , yere kapaklanmasına santimler kala,  hemen öne doğru bir atak yaparak  Tayfur Afra nın  belinden tuttu  gibi ,yavaşça belini kavrayıp kendine doğru çekti  .Afra nın kalbi şimşek hızıyla çarpmaya Başlamış tı, Kısa süreli olsada Tayfur un ela gözlerine dalmıştı.
"İyimisin Afra " diye seslenince  Afra biraz affalayıp kendine geldi , sonra  ne yaptığını yeni fark edince , elektrik çarpmış gibi Tayfur dan ayrılıp"iyiyim iyiyim hemde çok iyi" deyip Tayfur dan bir iki adım geriye attı.

"Bizi görüyorsunda niye yanımıza gelmiyorsun " Tayfur öyle söyleyince, Afra çok utanmıştı , ne diyeceğini ne söyleyeceğini bilemiyordu, tek ayak üstünde yalan üstüne yalan söyleyen Afra ilk defa böyle çaresiz kalmıştı, ya da onun çaresizliği Tayfur a gelince ortaya çıkıyordu. Sonra Afra derin derin nefes alıp Tayfur un gözlerine bakmadan konuşmaya başlayacaktı, aksi takdirde gözüne baktıkça, söyleyeceği yalanlar , gizlediği doğruları ortaya çıkaracaktı. Cam kenarından dışarı Bakarak" öyle bir Koyu muhabbete dalmışımışsınızki muhabbetinizi bölmek istemedim"dedi . Tayfur un inanması için den dualar ediyor Tayfur ne diyecek diye de düşünmeden de edemiyor du. , Tayfur inanmış gibi yaparak "Olsun sen genede gel. Dünkü yarışmayı kazanmıssın tebrikler" deyince Afra istemsiz gülümsemeye başlayarak

"Teşekkürler" diye mırıldandı utanmıştı , Afra , demekki oda izlemiş diye içten içe mutluluk duymuştu , demekki beni önemsiyordu, ya da Afra öyle düşünüyordu , y. Sesinin güzelliği kalbinin güzelliği gibiydi Afra nın , bu yıl ki seçmelere katılıp kazanmıştı. Bu yılki liseyi o temsil edecekti, bundan ayrı bir gurur duyuyordu.

"Afra Simge çokmu üzüldü" dedi Tayfur, Afra duyduğu sözle dona kaldı , kalbine birşey saplanmış gibi hissetti. Gözleri boşluğa daldı ağlamamak için kendini sıktı güçlü görünmeye çalışarak , Tayfur a döndü , yalandan gülümseyerek,

"Bilmem hiç fark etmedim , her insan gibi oda üzülmüştür doğal olarak" zorla çıkıyordu cümleler boğazından , sesinin boğuk çıkmasını gizlemeye çalışsa da engel olamıyordu , biraz sert bir o kadarda  kırgın çıkıyordu cümleleri , yaşadığı hayal kırıklığı , boğazına düğümlenen sevinç kırıntıları ..

"Niye bukadar sinirleniyorsun sadece nasıl diye sordum"  Tayfur , Afra nın ne kadar indireceğini duşünmeden daha çok canını yakıyordu. Bilerek sorduğunu düşündü , gözüne sokarmışcasına , bilerek mi yakıyordu canını dahada çok yandı içi. Daha onun Simge deyişine dayanamıyorken ,ses tonun sert çıkışına nasıl dayanırdı ufacık kalbi.

"Arada sor çok merak ettiysen, hem biraz daha iyi olur" kendine hakim olamıyordu o cümleler nasıl çıkardı boğazından , son cümleyle durumu toplamaya çalıştı. Herşeyden habersiz gülüyordu olanlara Kaan , şakanın buraya kadar geleceğini hesap etmeyerek. Afra Kaan ın suratını gördükçe dahada deliye döndü.
"Ne çok mu komik" Kaan dona kaldı , dudakları düz çizgi oldu , yutkundu neye uğradığını şaşırdı, alt tarafı gülmüş tü, etrafa bakındı bir süre . herkes onlara bakıyordu. Afrayı sakinleştirmeye çalışıyordu ama yapamıyordu , daha doğrusu Afra izin vermiyordu. Herkese karşı aniden cephe almıştı.
aksine dahada sarpa sarıp deliye dönüyordu Afra .

Küllerin Altındaki SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin