S attach kan gambar zakar dia yang sedang terpacak keras. Zakar S, boleh tahan panjang, gemuk, dan aku rasa telur S macam besar sangat. Kalau dalam gambar yang S kasi, batang S memang nampak lagi besar dari suamiku. Aku tenung gambar zakar S tu.
Aku terkedu sebentar. Besar juga.
Aku balas.
Aku : Hei U ni...ape ni..
S : Burung I lah. nk terbang gi kt U. hihi nanti U tangkap tau. :P
Aku : Eiii xnak lah.. U ermm besar jugak eh burung U..
S : Ye ke? Biase je lah, husband U punya besar tak?
Aku : Eh..mana boleh nak banding2 mcm tu..x baik tauu
S : Hihi sorry! tapi U suka kan? gambar I kasi ni special tau, utk U je.
Aku : Hmm.
S : Jgn tengok lame2 nanti die terbang gi kat U. Masuk dalam pussy U yg basah tu.
Aku : Eeeiii...
Memang pussy aku tengah basah, masa chat dgn S malam tu. Tapi bila S minta bandingkan burung dia dengan suamiku, aku mula rasa tak selesa dan berdosa.
Aku : K lah I nak mandi... Bye
S : Alaa nk ikut.
Aku terus tak balas chat S tu, malu, terkejut, marah, suka, horny semua ada.
Esok tu aku buat macam biasa je kat tempat kerja, aku dengan S berbual hal kerja, bila S cuba bergurau lucah, aku buat tak layan. S faham yang aku mula rasa tak selesa. Lalu, sejak hari tu kami dah kurang sedikit bergurau di pejabat.
Tetapi S ni memang pandai memujuk. Bila kami mesej di Wechat. S pujuk aku, macam2 cara S buat aku ketawa dan tergoda, S memang seorang penggoda. S pandai menghilangkan kebosanan aku. Akhirnya aku kembali terjebak dengan gurauan lucahnya. Malah semakin teruk jadinya, kami sudah mula berani untuk "sexting". hampir setiap malam kami berbual tentang seks, S selalu suruh aku bayangkan yang dia jilat pussy aku, dia ramas buah dada aku. Dia bayangkan aku blowjob zakar dia. Kemudian kami sama-sama bayangkan kalau kami buat seks. Semuanya kami bualkan dengan detail, seperti betul-betul berlaku. Tambahan pula, S selalu kasi gambar zakar dia, gambar dia telanjang bulat pun S kasi kat aku, boleh tahan jugak lah hot si S ni. Paling aku tak tahan, S kasi gambar dia melancap batang dia, geram je aku tengok. Kadang2 kami chat macam tu, sampai buat panties aku basah. Kalau malam yang aku tak pakai panties, maka meleleh lah air mazi aku di belahan pussy ku.
Pernah sekali S mintak gambar aku telanjang, tapi aku tak kasi lah, cuma satu je aku kasi. Gambar lurah buah dada aku, masa aku pakai tuala. Kemudian S reply gambar zakar dia penuh dengan air mani yang dah terpancut. S kata dia stim dan melancap tengok gambar yang aku kasi tu, air mani S banyak sangat. Suami aku pun kalau dia terpancut, tak sebanyak S. Malam tu aku gesel2 biji kelentit aku pakai jari sambil chat dengan S.
S : U lmbt je reply, main pussy ye? :p
Aku : Eh xde lah, U ni kan..
S : Mane le tau kn, U tgk gambar I pancut td. U stim.
Aku : Eii..
Tapi memang aku tgh gesel pussy aku dengan jari.
S : Klu U gentel pussy, biar I tlg. I tlg pakai burung I nak?
Aku : Nak...
Aku : I gurau je, klu btul2 mana boleh. Kat sini je tau
S : Hehe. Eh, U, esok kita catch a movie nak? Tgk midnight ke? How bout that?
What?, S ajak aku tengok wayang lagi? aku syak kali ni mesti S nak nakal2 lagi. Tetapi, awal2 lagi aku beri amaran pada S, jangan nakal sangat k. S ketawa sahaja dan aku pun bersetuju dengan cadangan S tu.
Lalu, esoknya aku meminta izin dari suamiku, tapi kali ni aku terpaksa menipu suamiku, aku beritahu, aku keluar dengan rakan perempuan, padahal aku keluar dengan S, suami aku pun percayakan aku lalu dia izinkan. Kalau lah dia tahu, ape la nasib aku kan? Dan bab anak aku pula, aku beritahu pada ibuku yang aku ada kerja tambahan, jadi anakku, aku ambil esok sahaja. Aku tahu pasti malam nanti aku pulang lewat, sebab tengok wayang midnight. Akhirnya semua berjaya aku atur. Maka jadi lah rancangan aku dengan S untuk menonton wayang buat kali kedua.
YOU ARE READING
MAAFKN ANIS
RomanceCerita seorang isteri muda yang terabai yang tergoda dengan pujukan rakan sepejabat.