Part 8

35.7K 105 7
                                    

Suamiku : Hello sayang, tengah buat ape tu? 
Aku : Takde ape bang, tengah baring ni kat katil. 
Suamiku : Ooh kat rumah, dah balik ye dari tengok wayang. 
Aku : A'ah…kenape bang? 
S mulai nakal. Tangan S meramas pinggulku. Aku menampar manja lengan S, dan menunjukkan isyarat diam. Tetapi S tetap nakal. S menarik pinggulku merapat ke perutnya. Membenamkan lagi batangnya ke dalam pussyku. 
Aku : Mmph.. 
Aku terkejut. Wajah S seperti mahu lagi goyanganku. Aku buat muka marah-marah manja. 
Aku menyambung goyangan pinggulku. Kiranya aku berbual dengan suamiku sambil pussy miliknya dipenuhi oleh batang lelaki lain. Aku jadi horny lagi. 
Suamiku : Saje je, cuma abang nak bagitau, abang kene extend outstation ni. Abang balik hari rabu depan. 
Aku dengar perbualan suamiku sambil pussyku menerima tujahan batang S. 
Aku : Oh…mmpph…ye ke bang…mmph… 
Aku seperti tak dapat memberi perhatian terhadap perbualan aku dan suamiku. 
Suamiku : Ye… Sayang tengah buat ape tu? Lain macam je. 
Aduh…suami aku perasan ke? 
Aku : Takde ape la abang…mmmph…mmph.. 
Suamiku : Haa awak main pussy eh. Rindu abang le tu..haha 
Aku : Hihi…mmmphh… Ye bang…Anis tengah belai pussy Anis.. Anis teringat kat batang abang…aah…ahh mmmphh… 
Suamiku : Mmmm kesian wife abang. Nanti abang balik kita ehem-ehem ye sayang… I miss You… 
Aku : Ye..I miss you too…bang…nmmnph… Anis nak batang abang…. 
Aku goyangkan pinggulku makin laju. 
Aku : Abang….Anis nak abang…mmphh…mmm…ah… 
Suamiku : Abang pun nak sayang…stim lah abang dengar Anis ngerang camtu…abang dah naik sti..eh sayang kawan abang datang. Nanti kita sambung k…bye…love you. 
Aku : Mmmpph…ok abang…love you too…bye. 
Tuuut panggilan terputus. 
Mmm…tak sangka aku berbual dengan suami aku semasa aku tengah bersetubuh dengan lelaki lain. Nasib baik suamiku tak fikir yang bukan-bukan. Tapi perbualan aku tadi, membuatkan aku bertambah horny. Nafsu seks aku semakin meninggi. Aku terus tumpukan permainan aku dengan S. 
Aku goyang pinggul aku laju-laju. S pun menikmati. 
Aku terus mendesah,“ ah…ah ah..” 
Aku cakap kat S “sayang, ahh ahh tak sangka U fuck I kat sini…ah…ah…” 
S balas “yes dear…ah.. Kalau hubby U tau tadi mesti dia mengamuk kan ahh aghhh..” 
lalu aku jawab, sambil pinggul aku menggerudi batang S dengan laju. 
“ahh..ah sayang, tak pe…aah…memang I nak batang U…I nak rasa batang U…ahh…ah…sedap sangat batang U…mmmph…batang hubby I pun tak sedap macam U…ahhh….ahh…” 
S kata, “Really? Aah…mmm pussy U pun sedap, ahh..ahh…” 
Kami bercumbuan, S menghisap lidah aku. Kemudian S cium leher aku. 
S kemudian kata, “U…bayangkan husband U…ahh..ah.. tengah tengok I fuck pussy U macam ni” 
Bila aku dengar S cakap macam tu, aku terus terbayangkan yang suami aku tengah tengok aku fuck depan mata dia. Aku bayangkan suami aku pandang aku, sambil melancap tengok aku tengah fuck batang lelaki lain… terus aku rasa nak klimaks, 
Aku jerit kat telinga S “fuuuckk, sayannnng ahhh ahh Abang…Anis fuck dengan batang lain ni banggg….batang dia buat pussy Anis sedap bang….ahh…mmmph… aaahhh ooohhhh” 
Tubuh aku mengejang kesedapan buat sekian kali…aku tekan pinggul aku menolak2 batang S masuk jauh kedalam pussy aku…terbenam habis batang S dalam pussy aku. Terkemut2 pussy aku, mengepit zakar S. Lalu tubuh S aku peluk macam taknak lepas. 
Ini lah kali pertama aku klimaks sampai macam ni sekali. Batang S memang nikmat, sedap, keras dan besar. Lagi pula aku bayangkan suami aku tengok aku fuck lelaki lain. Aku layu terkulai dalam pelukan S. Kami bercumbuan seketika… 
S memang hebat, lama juga dia bertahan. Tak terpancut pun lagi S ni. Batang S pula masih keras dalam pussyku. Kemutan demi kemutan aku beri pada S. Pussy akh masih lagi berdenyut2 sedap menikmati zakar S. Aku bangun. Membuatkan batang S keluar dari pussyku. POP!…batang S masih terpacak. Batang S basah lenjun diselaputi air mani dan air maziku.

MAAFKN ANISWhere stories live. Discover now