SKZINTHEFEST: EVRENİN EL KİTABI

769 58 40
                                    

Merhabalar değerli okurlar!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhabalar değerli okurlar!

SKZINTHEFEST'in sizler için özenle hazırladığı üçüncü sanat - kurgu festivalimize hoş geldiniz!

Uzun bir aradan sonra tekrardan sizlerle beraber olmak gerçekten çok güzel. Umuyoruz ki duygularımız karşılıklıdır ve sizler için düşündüğümüz yeni temaya, güzel hikayelerimize şimdiden bolca sevgi gösterirsiniz!

Daha da bekletmeden yeni festivalimize geçelim mi?

SKZINTHEFEST; EVRENİN EL KİTABI

Yaratılıştan beri evren ve onun sırları insanoğlu için her zaman ilgi çekici olmuştur. Kimimiz bunu daha mistik ve ruhani bir algılayış içinde yaklaşırken kimimiz bilimsel yönüyle ilgilenir bilimin ve onun ürünleri olan keşifler sayesinde bilinmeze olan ilgimizi doyurmaya çalışırız.

Elbette biz insanları en çok etkileyen gezegenimiz dünyanın da içinde bulunduğu Samanyolu Galaksisi ve galaksideki yıldızlar, gezegenler, gök cisimleri ve daha niceleridir.

Solar sistemimizdeki gezegenler uydular ve diğer gök cisimleri  insanlık tarihinden beri pek çok mite konu olmuş insan üzerindeki etkileri çokça tartışılmıştır.

Günümüzde bile hala kullanılan gezegenlerin isimleri ve karakteristik özellikleri de bu mitlerden gelmektedir.

Her bir gezegenin kendine özgü bir karakteri, etkisi ve hikayesi olduğu düşünülmektedir. Özellikle de Yunan ve Roma mitolojisi bu konularda oldukça geniş kaynaklara ev sahipliği yapmaktadır.

Bu mitler uzun zamanlar müzik, resim - heykel, film, tiyatro ve daha birçok sanat dalına ilham olmuştur.

Tıpkı her bir gezegenin yıldızın ya da astreoidin farklı hikâyeleri ve özellikleri olması gibi Stray Kids'in de her bir üyesinin, şarkılarının, danslarının  ve kendilerini ortaya koyuş biçimlerinin  özel ve biricik olması bizlere de onların mitsel yönlerini çağrıştırdı.

Her bir üyemizin zorluklarla mücadele ediş şekli, sanatı aktarış biçimi ve kendini ortaya koyma gücü eminiz ki sizlere de ilham oluyordur.

İsteriz ki her birimiz içimizdeki evreni az da olsa görebiliriz ve belki bir başkasına gördüklerimiz ile ilham oluruz. Kim bilir?

O yüzden bu festival çerçevesinde sizler için seçtiğimiz gök cisimlerinden bir veya birden fazlası çerçevesinde bir kurgu oluşturup bunları bizler aracılığı ile paylaşıp başka insanlara da ilham olmanız.

İleriki kısımlarda sizler için seçtiğimiz  gök cisimlerinin karakteristik ve mitolojik yönlerini kısaca özetlediğimiz bölümü göreceksiniz. Buradan okuyup fikir alarak kurgunuzu oluşturabilirsiniz.

Elbette bilginin geniş coğrafyası üzerinde bahsettiğimiz ayrıntılar sizlere yeterli gelmeyebilir. Tekrardan özet niteliğinde yazdığımızı belirtmek isteriz. Tavsiyemiz; seçtiğiniz gezegen ya da gezegenleri daha ayrıntılı araştırmanızdır.

Bu kısıma festivalde görmek istediğiniz yazarları etiketleyebilirsiniz!

Kurallar, zaman çizelgesi ve diğer hususları diğer bölümlerimize devrediyor;

Destekleriniz için teşekkür ediyor ve festivalimize hoş geldiniz diyoruz!

SKZINTHEFEST; EVRENİN EL KİTABI

SKZINTHEFEST; EVRENİN EL KİTABI

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

©2021|SKZINTHEFEST

SKZINTHEFEST: Evrenin el kitabı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin