》 Taslak ve hikâyenin tam hâli, word dosyası olarak skzinthefest@gmail.com adresimize gönderilmelidir. (Adrese profilimizden ulaşabilirsiniz.)
》 Hikâyeler, kelime alt sınırı 2500 (iki bin beş yüz) olacak şekilde yazılmalıdır. Üst sınır yoktur.
》 Taslaklar, azami 1000 (bin) kelime olmalıdır.
》 Gönderilen hikâyenin başına aşağıdaki gibi bir künye koyulmalıdır:
kullanıcı adı/hikâyenin adı/yazılacak üyenin veya çiftin adı/seçilen gezegen(ler)/hikâyenin türü/kelime sayısı
》 Örnek olarak:
veskey/Apollo ve Ceres/Lee Felix/mars/polisiye/8370
windland/Tarot Savaşları/SeungBin/Pluto, Venüs/genç kurgu/5500
》 Kelime sayısı sadece hikâyenin tam hâli gönderilirken yazılmalıdır, taslak gönderiminde yazılmasına gerek yoktur.
》 Dosya gönderiminde zaman çizelgesinde belirtilen tarihlere uyulmalıdır, aksi hâlde hikâye yayımlanmayacaktır.
》 Tarihlere uymayan ama geçerli sebepleri olan katılımcılar mazeretlerini bildirmek koşuluyla ek süre isteyebilir.
》 Ayrıca word dosyasını gönderirken "konu" kısmına kullanıcı adınızı yazmanız bize kolaylık sağlayacaktır.
》 Hikâyeniz oneshot şeklinde ya da bölümlü olabilir fakat bölümlü hikâyeler de tek bir parça şeklinde yayımlanacaktır.
》 Eğer hikâyeniz bölümlü ise her bölümün başlığını belirtmelisiniz.
》 Örneğin:
Bölüm 1: Evren Karmaşası
(Bölüm içeriği)
Bölüm 2: Evrenin Yeni Yüzü
(Bölüm içeriği)
...
Gibi olmalıdır. Başlıklarınızın özel bir isme sahip olması zorunlu değildir. Bölümleri sayı veya simgeyle de ayırabilirsiniz. Başlıkların nasıl olacağı sizin takdirinizdedir.
Herkese başarılar dileriz!
©2021|SKZINTHEFEST
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKZINTHEFEST: Evrenin el kitabı.
No FicciónEvrenin kozmik dilini öğrenmeye hazır mısın? "İçindeki evreni keşfet!" ©2021|SKZINTHEFEST