"Hyunjin, istersen sana etek giydirmek için eve çıkalım."
"Buyur önden."
Hyunjin ve Felix takımlarını internet kafede bırakıp Felixin evine çıktılar ve Hyunjinin takımının yaptığı plan tam tıkırındaydı, yada onlar öyle zannediyordu.
Eve girdiklerinde Felix kapıyı kilitlemiş ve perdeleri kapatmıştı, Hyunjin ise içeride olan koltuğa geçmiş Felixi izliyordu.
"Hâlâ beni öldüreceğini düşünüyorlar değil mi?"
Felixin sorduğu soruya Hyunjin hiç beklemeden cevap verdi.
"Ben bir katilim Felix, bu gayet doğal. Ayrıca seninle yaptığımız bu planı hâlâ hayranlıkla düşünüyorum sevgilim."
Hyunjin yerinden kalkıp Felixin yanına gidince Felixte ellerini Hyunjinin boynuna sarmış ve dudaklarına yumulmuştu.
İkili en son buluştukları gün hem birbirlerini keşfedip sevgili olmuş hemde ikisininde gerçek birer katil olduklarını öğrenmişlerdi.
Hyunjin elini Felixin eteğinden geçirip kalçasını kavrarken çalan telefonuyla durmak zorunda kalmıştı. Arayan Seungmindi.
'Nerde kaldın, şimdiye bitmiş olmalıydı.'
"Kafeyi kapattırın ve içerde yanlızca siz kalın, tanımadığımız kimse olmasın."
'Peki.'
Hyunjin telefonu kapatmış ve geri sevgilisine dönmüştü, onu tam şu an ne kadar becermek istesede bu hisleri bir kenara atıp önce halletmeleri gereken işleri yapmaları gerekiyordu ondan sonra her gün her saat sevişebilirlerdi.
"Balım, merak etme gelecekte çok zamanımız olacak."
"Haklısın."
Hyunjin bir kez daha Felixin dudağına küçük bir öpücük kondurduktan sonra geri çekildi.
"Silahlar nerde."
Felix, Hyunjinin sorusuna eliyle masayı işaret ederek cevap verdi. Oyuncak gibi görünen ama gerçek olan silahlarını alıp dört arkadaşlarını öldürmek onlar için dahice bir plandı.
"Çıkalım mı?"
"Çıkalım."
Evden işledikleri cinayetten sonra kaçmaları için gereken parayı ve sahte kimlikleri de alıp tekrar kafeye döndüler.
"Felix?"
"Neden şaşırdın Seungmin?"
"Hiç, yani şaşırmadım."
Boş kalan internet kafede o çift dışında herkes ölecekti ama kimse bunu bilmiyordu. Kapıyıları kilitleyip yanlarına aldıkları çantayı bir kenara koydular.
"Bakın evde oyuncak silahlar bulduk."
Hyunjin elindeki silahları herkese dağıttı.
"Şimdi bir eş seçin ve oyundaymış gibi birbirimizi vuralım."
Kimse neler döndüğünü anlamamış olsada Hyunjinin dediğini yaptılar. Chan ve Jeongin karşı karşıya, Changbin ve Seungmin karşı karşıya geçtiler ve son olarakta Hyunjin ve Felix. Ancak Hyunjin ve Felix ateş etmeyecekti yani asıl katiller onlar değil arkadaşları olacaktı ve herkes karşındakini öldürmüş olarak bu işten paçayı sıvıracaklardı.
"Üç dediğimde herkes karşındakine nişan alacak. Bir..iki..üç!"
Dört kurşun dört silahın içinden çıktı anca vurulan sadece iki kişi olmuştu. Hyunjin ve Felix.
"Bizi bir daha kandırmayın."
Çift ne olduğu anlamamış şekilde kanlı vücutlarına bakarken yere çakıldılar.
"Umarım gittiğiniz yerde mutlu olursunuz beyler çünkü bizler çok mutlu olacağız."
Çift yerde can çekişirken -öldürecekleri- arkadaşları arka kapıdan kaçmışlardı ve içi para dolu çantayı da yanlarında almayı ihmal etmemişlerdi.
Hyunjin hayatının son anında tek düşündüğü şey 'gelecekte çok zamanımız olacak' demiş olmasıydı, keşke onu demek yerine olan zamanımızda mutluluğumuzun tadına çıkarsaydık diye düşündü, Felix ise o an zaten hayata gözlerini yummuş daha fazla dayanamamıştı.
+++
Pek söze gerek yok [Özel oda]
WolfChan
Plan başarılıFİNAL
Aslında bir kaç bölüm daha uzatacaktım ama kurguyu değiştirğim için bu kadar oldu
Ve anlamayanlar olduysa son kısımda Chanin yazdığı grupta kaçan dörtlü var
Öbür ficlerimde görüşürüz okuyan herkese teşekkürler öptüm hepinizi bebişler😽💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Drunk Game❛Hyunlix
FanfictionNumberJin: Neden hiç fotoğrafını atmıyorsun MyLittleLix: Çünkü kız gibi giyiniyorum -Femlix -Texting -Angst -Argo içerir #skz 3 #femlix 1