Luku 1 ''Paluu vapauteen''

292 8 0
                                    

Olet 22 vuotias tyttö helsingistä ja soitat kitaraa. Olet kuunnellut Blind channelia ihan vuodesta 2013 asti ja olet käynyt melkein jokaisella keikalla. Olet juuri eronnut väkivaltaisesta poikaystävästäsi. Sinun elämäsi on ollut todella hankalaa, mutta nyt tunnet itsesi vapaaksi.    

y/n on kävelemässä kotiin poikaystävältään josta hän juuri erosi. On myöhä ja ulkona on todella kylmä koska on jo marraskuun puoliväli. Yhtäkkiä y/n kuulee poikaystävänsä huudon takaansa. ''MÄ TAPAN SUT VIELÄ TÄNÄ ILTANA SENKIN SAAKELIN LÄSKI ROTTA'' Exäsi huutaa. Lähdet juoksemaan todella nopeasti kohti kotiasi mutta jalkasi ovat jäässä. Yhtäkkiä törmäät nurkan takaa tulevaan mieheen. Pyydät nopeasti anteeksi ja yrität juosta. mutta jalkasi eivät kestä enää. Mies, johon törmäsit nostaa sinut pystyyn ja kysyy nimeäsi. Soperrat hysteerisenä että mitä on tapahtunut, ja mies lupaa auttaa sinua. 

Samalla hän ottaa hupun pois päästään ja näet edessäsi tutun miehen. ''OMG JOONAS PORKO!'' huudat innostuneena. ''Taidatkin tuntea mut jo'' Joonas vastaa. Sitten yhtäkkiä Exäsi ryntää nurkan takaa suoraan joonaksen selkää päin. ''Auts!'' sanoo Joonas ja kääntyy. Kuiskaat Joonakselle nopeasti että hän on exäsi. Joonas vetää nopeasti häntä turpaan ennen kun hän ehtii edes sanoa mitään. Exäsi kaatuu maahan ja lähdette juoksemaan kohti Joonaksen kotia. Pääsette kerrostalon ovesta sisälle ja menette Joonaksen ovelle.

 y/n: Kiitos!

J: Olehyvä!

Menette Joonaksen asuntoon ja Joonas huomaa ison veriläikän valkoisessa paidassasi

J: Herranjestas mistä toi on tullu!

y/n: No siis se mun Exä ömm tais vetää siihen puukolla

J:  Miks et sanonu aikasemmin!

y/n: E-en viittiny häiritä sua enempää...

J: meidän pitää nyt kyllä lähtee sairaalaan!

Joonas ottaa kädestäsi kinni ja lähdette sairaalaan taksilla

**Skipataan seuraavaan päivään kun olet tullut leikkauksesta**

Joonas istuu sänkysi vierellä katsellen sinua.

J: Onpas se söpö kun se nukkuu.

y/n: En mä nuku.

J: Sanoinko mä ton ääneen hups.

*y/n naurahtaa*

y/n: joo taisit sanoo.

*Joonas on aivan punainen ja katsotte toisianne pitkään kunnes Porkon puhelin soi*

J: Ääh se on joel. Haittaako jos vastaan

y/n: ei haittaa.

*joonas vastaa*

JH: Missä vitussa sä oikee Porko oot! Treenit alko jo ajat sitte!

J: Ainii tota mulle tuli yks äkilline meno ni tota en pääse treeneihin tänää.

JH: No mikä meno sulle nyt tuli?

J: Yks tärkee meno vaa.

JH: Porko mä huomaan et sä salailet jotai.

J: OKEI OON SAIRAALASSA KOSKA YHTÄ KRM TYTTÖÄ PUUKOTETTIIN!!

JH: jahas jahas ketäs tyttöä(; 

J: no sen nimi on y/n...

JH: Heetkone sen nimisen tytön piti tänää tulla kokeilee meiän bändiin et jos se haluis liittyy siihe mut se ei oo kyllä täällä. 

J: Aijaa no öö me tullaan sinne studiolle sit ku ehitää.

JH: okei mut tulkaa heti kun pystytte.

J: joo tullaan moro!

JH: moro.

Sitten Joonas ja Joel lopettavat puhelun

y/n: no mitä se sano

J: se sano jotai et sun nimisen tytön piti tulla meiän bändiin tai jotai.

y/n: AINII MUN PITI TULLA TEIJÄN BÄNDIIN KOKEILEMAAN MUT OLIN JO UNOHTANU KOKO ASIAN!!

J: No Joel sano et meiän pitää mennä studiolle sit heti ku päästään.

y/n: okei no mennään sit ku saan.

J: kauanko muuten oot fanittanu Blind Channelii?

y/n: mistä tiesit et fanitan teitä?

J: No sulla oli Blind channel huppari ja sun puhelimen taustakuvana oltiin me.

y/n: ainii olin jo ihan unohtanu neki :/

Hoitaja tulee huoneeseen.

Hoitaja: Hei y/n! Saat tänään lähteä noin neljän aikoihin kotiin! Tässä muuten ne sun vaattet mitkä sulla oli päällä kun tulit tänne. ne on tässä muovipussissa siks koska se Huppari oli aivan veressä.

y/n: ai no kiitos kuitenkin että sain sen hupparin takas koska se oli mun lempi huppari.

Sitten hoitaja lähtee huoneesta

J: must vähä tuntuu et tota verta ei saa tosta hupparista pois.

y/n: nii mustaki

**Skipataan pari tuntia**

J: Hei y/n kello on jo yli neljä eli me saadaan lähtee.

y/n: Vihdoinkin! Mut öhh mulla ei oo paitaa :(

J: voit lainata mun hupparii ku mulla on kuitenki toi takki.

y/n: ai no kiitos :)

*joonas antaa hupparinsa y/n:ille ja he lähtevät kävelemään kohti studiota*

*Yhtäkkiä y/n antaa Joonakselle pusun poskelle*

*Joonas punastuu*

y/n: hehe (;

*Joonas ja y/n pääsevät studiolle* 




Joonas X y/nTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon