y/n
Oltiin ajamassa kohti poliisiasemaa kunnes yhtäkkiä kaikki pimeni. Sitten heräsin panikoituneen joonaksen sylistä. Joonas huutaa hätääntyneenä että hän luuli että kuolin. Kysyin miksi ihmeessä olisin yhtäkkiä vaan kuollut. Siihen hän ei vastannut. Aleksi parkkeerasi auton ja menimme poliisiaseman sisälle. Odottelimme hetken kunnes meidät kutsuttiin johonkin huoneeseen. Kerroimme poliiseille mitä oli tapahtunut ja teimme asiasta rikosilmoituksen.
Joonas
y/n selvästi pelotti kun oltiin siellä poliisiasemalla, koska hän oli melkein kokoajan sylissäni. Vaikka olihan se nyt söpöä kun maailman kaunein nainen makaa sylissäsi. Lähettiin asemalta Allun autolla studiolle ja kerroimme pojille mitä oli käynyt. He tottakai kauhistelivat asiaa, mutta emme halunnet puhua siitä paljoa koska olihan se nyt aika traumatiosivaa. Jatoimmekin pian nelosalbumin tekemistä. Treenien jälkeen mä ja y/n mentiin mun luo. Tai no y/n oikeastaan muuttaa mun luo virallisesti lauantaina. Ja nyt on torstai.
Skip lauantaihin
joonas
Tänään se tapahtuu. Elämäni rakkaus muuttaa viimein kanssani virallisesti samaan asuntoon.
y/n
Olin innoissani tästä päivästä. Tänään muutan virallisesti Joonaksen kanssa samaan asuntoon. Mulla ei itellä ollut paljoa kamaa koska kaikki oli jäänyt mun eksän luo, mut me käytiin Joonaksen kans kaupoilla ja ostettiin mulle jotain tavaroita esim vaatteita, hammasharja ja tollasia perustarvikkeita. Tottakai joonaksen vaatteet oli ihania mutta mä tarvitsin kyllä muutakin vaatetta kun Joonas Porkon ihanalta tuoksuvia huppareita.
Joonas
Käytiin y/n kaa kaupoilla ostaa sille jotai perus asumistarvikkeita kuten vaatteita. ''Ei ilmeisti mun hupparit enää kelvannu'' Sanoin y/n:ille leikkimielisti. '' Kai mä ny muitaki vaatteita tarviin kun mun poikaystävän huppareita'' y/n vastasi naurahtaen. Tuijotettiin y/n:in kanssa kauan toisiamme, kunnes mun puhelin soi. Se oli mun iskä.
Puhelu:
J: joonas ji: joonaksen isä
J: Moi!
Ji: Moi! Soitin vaa sitä et sulla ei taida olla vielä autoa vai?
J: Joo ei mul kyl oo
Ji: Aattelin vaa jos haluisit sen mun vanhan auton mikä mulla oli kun olin nuori. Se tarviin vaan vähän kunnostusta ennen sitä.
J: Ni miltä se auto siis näyttikää?
Ji: Tuu kattomaan vaikka heti tiiän että tykkäät siitä!
J: okei tuun tunnin päästä mut voiks mun tyttöystävä tulla kans?
Ji: joo tottakai voi!
J: okei moikka!
Ji: juu heihei!
Y/n
Me tuijotettiin kauan toisiamme kunnes joonaksen puhelin alko soimaan ja se vastas. Siellä tais olla sen iskä. Puhelun joonas sano että me mennään tunnin päästä käymään niiden vanhemmilla. Mua vähän jännitti, koska en ollut vielä nähnyt kertaakaan joonaksen vanhempia. Joonas sanoi ettei minun tarvitse panikoida, vaan olla vain oma ihana itseni. Se oli ihanasti sanottu. Päästiin meiän asuntoon ja vaihdoin nopeasti vaattet ja laitoin vähän meikkiä ja hiukset jotenkin kivasti. Laitoin mustat reikäfarkut, topin, ja nahkatakkini. Olihan siellä jo aika kylmä. Mulla tais mennä aika kauan, koska kun olin varmis niin joonas oli jo eteisessä laittamassa kenkiä.
Joonas
Hetken kävelyn jälkeen istuttiin jo y/n kanssa vierekkäin bussissa. y/n sanoi että häntä jännittää ja yritin rauhotella häntä ja annoin pusun poskelle. Tämä ilmeisesti auttoi. Puolen tunnin päästä olimme perillä soratien vieressä. Se sama paikka mikä varrella olin kasvanut. Olli asui naapurissa. Tuli heti muistot mieleen koska siitä oli aikaa kun olin siellä viimeksi ollut. Tais tulla pari kyyneltäkin kun aattelin niitä kaikki hyviä muistoja kun kattelin niitä maisemia. Ryhdistäydyin kuitenkin ja lähdimme kävelemään pihatietä pitkin. Tien veressä oli mun ja ollin rakentama ''Linnotus'' josta heittelimme kävyillä kavereita ja vanhempia. Pian olimmekin jo talon pihassa ja vanhempani odottelivatkin ovella. He pyysivät meidät kahville ja pullalle. Menimme sisälle ja huomasin ettei y/n:ille oikeen pulla maistunut. Siinä samassa isä sanoikin minulle että tulisin katsomaan autotalliin. Y/n ja äitini jäivät juttelemaan. Ilmeisesti heillä luisti juttu aika hyvin. Menin iskän kanssa talliin ja pressun alla oli jotain. Olin pienempänä aina halunnut nähdä mitä siellä oli ja nyt oli viimein aika. isä veti pressun alas ja pressun alta paljastui...
Y/n
Jäin juttelemaan Joonaksen äidin kanssa kun joonas lähti isänsä kanssa autotallin tekemään jotain. Hän ei kertonut minulle mitä siellä oli. Minulla ja joonaksne äitillä luisti juttu aika hyvin. Sitten joonaksen äiti pyysi minua katsomaan terassille. Kuulin auton moottorin äänen autotallin suunnalta. Tallin ovi avautui ja joonas kaahasi terassin eteen punaisella urheiluautolla. Se oli vuoden 1989 FERRARI F40!
(Tollane siis. Mun mielest toi on hieno)
Joonas
Vedin syvään henkeä ja käynnistin moottorin. Tämä oli upein auto minkä olen koskaan nähnyt! Toivon että y/n tykkäisi tästä myös. Isäni avasi tallin oven ja kaahasin terassin eteen autoni kanssa. y/n:in silmät olivat suuremmat kun tommin rumpulautaset. Hän ilmeiseti taisi tykätä. Avasin oven ja menin pelkääjän puolelle ja avasin oven. Y/n hyppeli innoissaan autoon. Suljin oven ja menin omalle paikalleni '' Ilmeiseti tykkäät'' sanoin y/n:ille. ''JOOO'' Hän vastasi innoissaan. heilutimme vanhemmilleni ja kaahasin pois pihasta.
y/n
Joonas oli ihana! Se avas mulle autonkin oven ja sulki sen perässään! Tää auto oli yks hienoimmista autoista mikä oon koskaan nähnyt. Kaahasin nyt Moottoritiellä Maailman ihanimman ihmisen kanssa maailman hienoimmalla autolla! Se oli upeaa. Tämä oli maailman paras päivä!!
Joo sori tää luku on vähän pitkä mut tuli yhtäkkii motii kirjottaa et juu :D
YOU ARE READING
Joonas X y/n
RandomLopetettu! ⚠️Kiroilua⚠️ ⚠️Viiltelyä ja Verta⚠️ ⚠️Väkivaltaa⚠️ ⚠️k-18 Juttuja⚠️