Osa 1 - Joel murtuu </3

772 17 1
                                    

Aleksin Nk.

Istuskelin studion penkillä, samalla kun Joonas oli äänityskopissa laulamassa taustalle.

"Otetaanko uusiks?" kysäisen kun blondi sai laulettua, tai no miten sen nyt ottaa, pystyikö sitä edes lauluksi kutsumaan.

"Joo, mut pidän tauon, käyn hörppäämäs vettä kun ei tosta saatana tule mitään", Joonas kirosi ja paineli studion keittiöön.

"No sillähän nyt meni tunteisiin.." Joel mutisi.

"Älä viitti hei, meen chekkaa onks sil kaikki okei", Niko sanoi huokaisten ja lähti Joonasin perään.

"Put your midle fingers up take a shot throw it up and dont stop, woo ooh, woo ooh, woo ooooh", alkoi Olli laulamaan, Tommi yhtyen.

Lopulta minäkin aloin laulamaan, ja aloimme tanssimaan ympäri studiohuonetta.

"Livin' the life on the Dark Siide!" Joonas ja Niko lauloivat yhteen ääneen kun ne tulivat takaisin huoneeseen.

Joel ei kuitenkan innostunut laulustamme ja tanssista.

"Camoon Hokka! Älä oo tollanen nöösi!" Niko mussutti.

"Älä mussuta perkele," Joel sanoi alakuloisena.

Lopetimme laulun ja tanssimisen. Olli kumartui Joelin vierelle. "Hei Jolle, mikä on? Et oo entiselläs", Olli sanoi.

Joelin alahuuli alkoi väpättämään.

"JÄTTÄKÄÄ MUT RAUHAN!" se huusi ja juoksi pois.

"Ohhoh, sillä taitaa olla aikamoinen tappi perseessä", Niko murahti.

"Joo, mut pitäskö kuiteski mennä perään?" Tomppa kysyi.

"Joo, mennään." päätimme yhteen ääneen.



________

206 sanaa, sori kun lyhyt mut seuraavat on pidempiä <3

Blind Channel + boyXboy smutWhere stories live. Discover now