Ma schimb în
Și ma leg la halat.
Intru înapoi în cameră și îl vad de Max uitându-se la mine.
Eu:ce vrei sa vorbim?
Max:cu Lara și Luke...
Eu:nu știu... Parcă m-ar obliga după sa fiu în continuare cu tine...
Max:deci sa înțeleg ca nu vrei sa mai fi cu mine...
Spune și se ridica.
Eu:nuuu! Max.. Ascultă-mă!
Max:zi.
Eu:m-am referit ca dacă o sa ne certăm in viitor... Și tu o să-ți găsești altă.. Nu știu... Avocata sau chiar doctora.. Iar.. O sa ne despărțim și noi pe foaia aia o sa fim acolo până o sa murim...
Max:iar?
Spune cu o față confuza.
Eu:pai erai cu Clara... După am apărut eu și te-ai despărțit de ea...
Spun cu o tristețe în voce.
Max:ai apărut tu, și ai apărut când trebuie.. Clara ma înșela de 2 luni... Nu mai aveam sentimente față de ea.. Și când te-am văzut acolo plângând.. Am știut ca vei fi a mea... Mi-ai salvat viața! Dar dacă nu vrei sa ne trecem pe o foaie.. Am înțeles..
Eu:când termini doctoratul și masterul îți pui un jurământ... Și am promis sa ajut pe orice, oricând...
Max:și mai voiam sa te întreb dacă vrei sa te muti la mine în camera sau sa vin eu... Dar se pare ca trebuie sa mai așteptăm..
Spune și iese.
Eu:vreau... Spun încet..Închid lumina și ma pun în pat... Încerc sa ma culc și nu ma ia somnul. Dacă Max crede ca o sa dormim separat, se înșală.
Ma ridic și ies pe hol, ma îndrept spre camera lui și intru încet cu spatele, când ma întorc îl vad cu laptopul în brațe și uitându-se la mine.
Eu:ă... Mda...
Ma uit la el și dau sa plec, dar își deschide brațul și îmi face semn spre pat.Zâmbesc ca un copil mic și sar lângă el în pat.
Eu:nu mai lăsat sa raspund la ultima întrebare...
Spun eu cu capul pe umărul lui.
Max: vorbim mâine. Sunt obosit.
Spune și își închide laptopul, se întoarce cu fața spre mine și ma sărută lung pe buze.Eu:chiar te iubesc...
Spun încet sa aud doar eu...
Max:și eu... Spune încetDimineața.
Ma trezesc și vad ca e 10, ma uit în jur și Max nu e.
Merg la Eliza și vad ca nu e acolo. Cobor grăbită și văd un bilet pe masă "dormeai prea frumos ca a ate trezesc, am ieșit cu Eliza puțin în parc, până la 11 suntem acasă și sa te pregătești pentru ca mergem la avocat, cu drag Max!"Ma urc în camera și ma duc sa fac un dus,imi iau halatul pe mine și se deschide ușa.
Max:bună dimineața.
Spune și vine sa ma sărute.
Eu:Neața.
Spun și iau feonul în mână.
Max:de ce ai venit aseară sa dormim împreună?
Spune rezemat de tocul uși.
Eu:pentru ca am vrut și am putut.
Max:și dacă te lăsăm sa pleci?
Eu:a-și fi plâns și după tot a-și fi venit la tine.
Spun și ma uit în ochii lui.
Râde și vine sa ma ia de solduri, ma întoarce cu fața spre el și îmi spune.
Max:îmi place sa crezi ca ai controlul..
Eu:și îl am.
Max:niciodată nu o să-l ai.
Eu:vrei sa vezi?
Max:da.
Eu:mai zi odată, dar mai clar..
Max:da, vreau sa vad.
Eu:uite, vezi.. Faci ce zic eu.Spun și dau sa ies din baie, merg în dormitor și ma uit la dulap sa vad cu se sa ma îmbrac.
Max:nu te îmbracă sofisticat, prefer sa te vad în halat între deschis..
Și atunci îmi dau seama ca nu l-am închis cum trebuie
Eu: mai ești și nesimțit...
Max:și dacă ți-l închideam eu, eram mai romantic?
Eu:nu.
Max:păi vezi..
Spune și iese.Dau ochii peste cap și ma îmbrac în
Cobor și acolo îl vad pe Max cu Matei.
Eu:unde e Eliza?
Max:cu Flora în spate.
Eu:Mersi!
Max:măcar acum nu mai sunt nesimțit...
Îl ignor și ma duc în spate la fete.Ajung acolo și o vad pe Flora jucându-se cu Eliza.
Eu:bună!
Și Eliza vine la mine în brațe.
Eu:cum a fost în parc?
Eliza:bine, m-am împlietenit cu o fată și când am plecat i-am spus ca nu mai vleau sa fim plietene și am plecat fără sa ii fac cu mana.
Eu:pai de ce?
Eliza:ca ma enelva și voia sucul meu.
Eu:poate ea nu avea.
Eliza:avea suc mai bun decât al meu.
Eu:of... Sa știi ca noi mai târziu o sa plecăm cam o ora..
Eliza:știu, mi-a zis Max, o sa stau cu doamna Flo..
Eu:Flo?
Flora:pronunța Flola și am zis ca îi e mai ușor așa.
Eu:hai ca va las, o sa ne vedem mai târziu!
Spun și o pup pe frunte
Eu:paaa!
Eliza:paa!
Spune și îmi face cu mana.Intru în casă și Matei încă era acolo.
Eu:Matei.. Am și eu o rugăminte la tine..
Matei:spuneți, doamna.
Eu:vreau sa îmi i-ei lucrurile și sa le muți în dormitor la Max.
Și atunci Max se îneacă.
Matei:desigur, dar nu cred ca o sa aibă loc hainele.
Eu:nu-i problema.. I-ei dulapul cu totu.
Max:tot tu crezi ca ai controlul?
Eu:mereu îl am!
Max:da, adică niciodată. Matei, nu muți nimic.
Matei:ok.
Eu:ba muți.
Matei:ma scuzați doamna, dar îl ascult pe domnu'.
Eu: atunci tu sa te duci cu domnu' la avocat ca nu mai merg nicăieri!
Spun și urc în camera.Max:Iza!
Eu:Lasa-ma!Spun și închid ușa.
Max:o deschizi sau o sparg.
Eu:nu ai decât.. Oricum toți îl asculta pe domnul!Si atunci dărâmă ușa.
Eu:nici o ușă nu era pusă bine în balamale!
Max:de ce faci așa?
Eu:tu de ce faci așa?!
Max:tu ai început de aseară!
Eu: am spus adevărul!
Max:ce adevărat? Nu ai încredere în mine! Cică te las și îmi iau avocată.. Serios?
Eu:pentru ca așa e.. O sa găsești una mai bună decât mine.. La fel cum o fac toți!
Max:care toți? Luke este cu Lara de 2-3 ani și o sa aibă și un copil, sora ta are un copil de 6 ani cu același bărbat... De ce crezi ca exista alta mai buna decât tine?
Eu:pentru ca așa e... Toți cu care am fost au zis ca a găsit una mai bună!
Max:eu nu sunt toți! Eu nu sunt ei, dacă nu știu sa aprecieze.. Norocul meu, dacă erai acum cu unul dintre ei.. Nu te mai găseam..
Eu:pot spune ca eu te-am găsit...
Max:da.. Ca tu mai văzut prima.. Dar tot eu te iubesc mai mult..
Eu:și eu te iubesc.. Dar îmi e frica..
Max: de ce?
Eu:sa nu ma faci sa sufăr..Spun și atunci îmi cade o lacrima pe obraz.
Max:nu plânge.
Spune și ma ia în brațe.
Max:promit ca nu o sa te fac sa suferi! Și am glumit când am zis sa nu te muți, doar eu ți-am dat ideea și eu sa nu accept?
Eu: așa mă gândeam și eu...
Spun cu fața în pieptul lui.Daca fericirea ta depinde de ceva ce face altcineva, atunci chiar ai o problema.(Richard Bach)❤️
CITEȘTI
Doctorița Mafiei
Teen FictionIzaleba, 23 ani, tocmai ce a terminat facultatea de medicina. Maximilian, 24 ani, a fost împușcat și tatăl lui ar face orce ca să nu moara. Cam atât, mie silă sa scriu mai mult 😬😅