23

1.2K 37 5
                                    

Și atunci îi sună telefonul.

Max:Luke.
Max:da. Veniți? Hai ca. nu mai iau eu mașina atunci. Hai bine. Pa.
Max:vine el cu Lara la noi și plecăm direct la avocat.
Eu:ok.
Max:ne împacăm?
Eu:ma mai gândesc..
Max:vezi ca până diseară sa te gândești.
Spune și râde.
Eu:știu deja răspunsul..
Max: ma bucur.
Spune și ma săruta.

LA avocat.

Avocatul:în sfârșit toți..
Spune și se uita la noi.
Avocatul:hai sa începem sa citim.. "Nu vreau sa fac nici un intr-o... Încep direct ca poate aveți și voi treaba. Deci, începem cu minunatul meu copil, i las afacerea de la birou și cealaltă, banii, casele de vacanțe îi le las lui și lui Luke, cele 8 mașini le împărțiți amândoi pentru ca și Luke e ca băiatul meu. Pentru Iza... Chiar dacă nu ne-am înțeles noi de la început.. Sper sa ma înțelegi, ți-e îți las casa mea și apartamentul din centru, 10 mii de euro și tot ce se află în casă în momentul de față. Luke și Lara... Vouă va las 20 de mii de euro pentru nunta, ca sunt sigur ca o veți face, plus când o sa aveți un copil, când se va naște aveți cadou de la mine 10 mii de euro. Și îi las Larei apartamentul din centrul cu 2 camere. Laura... Bine ai venit, rău ai nimerit. Ți-e îți las apartamentul în care ești acum, nu vreau sa te dau afara, și cum tot erai moartă după banii mei, îți las o mie de euro. Și a da, când copilul lui Max și Iza va face 18 ani, îi las 50 mii de euro din partea bunicului, dar dacă nu o sa aveți un copil, toți banii vor ajunge la un orfelinat, aveți timp 4 ani. "
Laura:nu pot sa cred... Adică eu care mi-am petrecut ultimi 4 ani cu el și am așteptat sa moară ca să îi iau eu averea el o lasă la libidinoși ăștia? La ăștia le da mii de euro, casele de vacante, etc le lasă lor.. Și mie un apartament cu o camera?
Avocatul:va rog frumos sa vorbiți civilizat.
Max:păi dacă el și-a dat seama ca ești panaramă...
Avocatul:păstrați-vă calmul!
Max:ma scuzați.
Laura:pot sa vad și eu documentul?
Avocatul:desigur.
Îl ia în mână și îl rupe în bucăți.
Avocatul:ma scuzați... Dar aceea e doar o copie.
Și atunci toți încep sa râdă.
Laura:rataților!
Spune și iese.

Luke:dar nu trebuie un contract ceva?
Avocatul:ba da, o sa va trimit prin poștă contractele cu mașinile, casele și apartamentele și în plic vor fii strada, etc și o s ava dau și cheile, mașinile sunt la el în garaj și o sa va dau câte o cheie la fiecare mașină, banii sunt pe card și acela va ajunge în maxim 3 zile și cam atât.
Max:ok,mulțumim!
Ne ridicăm și plecam.

Lara:sa va pregătiți pentru diseară.
Max:e abia 13:30...
Luke:sa nu uitați.
Max:Dada... După noi vine Matei, puteți pleca.
Luke:hai, ne vedem diseară!
Eu:pa!
Lara:pa!
Pleacă și rămân eu cu Max.

Max:mai ești supărată pe mine?...
Spune și ma ia în brațe
Eu:da, normal.
Max:și dacă îți fac o surpriza?
Ma uit în ochii lui
Eu:nu ma împaci cu surprize.
Max:nu te cred ca încă ești supărată...
Ma uit cu o față serioasă la el și ma întorc cu spatele.

Max:nu te cred ca ai făcut asta..
Ma ia de mijloc și ma întoarce cu fața la el.
Eu:ce vrei?

Se uita în ochii mei și atunci ma săruta, vede ca nu îi răspund și ma mușcă, îi răspund la sărut și din sărutul nostru în joacă sa făcut un sărut pasional.
După ce terminăm sărutul se uita în ochii mei și îmi spune.
Max:ai noroc ca suntem în public ca dacă eram acasă se ajungea la altceva.
Zâmbesc și îl vad pe Matei care e cu ușa deschisa. Fug spre mașină și Max se uita la mine râzând.

Ma urc în mașină și nu după mult timp urca și Max.

Matei:va duc acasă sau mai oprim undeva?
Max:Acasă,ai făcut ce ți-am zis?
Matei:da, am mutat tot.
Eu:ce ai mutat?
Max:nu ai zis ca vrei sa vi în camera mea?
Spune și zâmbește.
Zâmbesc și îmi întorc capul spre geam

Doctorița MafieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum