Kapittel 4

428 12 3
                                    

(Andreas prov)
Jeg var på fotballbanen og spilte da Frida plutselig ropte på meg
-Andreas!! ropte hun. Jeg la fra meg ballen og løp bort til henne.
-Hei, sa jeg og kysset henne på kinnet. Jeg og Frida er kjærester men for å være ærlig så blir det noen ganger litt mye av henne.
-Hei, vel du vet den konserten som var med Isac Elliot i går? Greia er at jeg hadde så veldig lyst til å møte han. Kan ikke du ordne det for meg? Sa hun med et sukkersøtt smil.
-Sry, men jeg har ikke nummeret hans og lizom jeg har ikke 50.000 kr som kan få meg til å møte han. Svarte jeg. -Pluss at jeg ikke kan ha fokus på noe anet en laget.
-Herregud Andreas! Du tenker bare på deg selv! Skrek hun og svinset av gårde vekk fra banen. Noen ganger gjør hun meg bare så ....... Sint!!

(Frida prov)
-OMG Andreas er bare så dust!!! Tenk at han ikke ville hjelpe meg den svikeren vi har vært sammen i 5 måneder nå og det eneste han har gjort er å kjøpe super dyre gaver, invitere meg på JB konsert og være helt dust!!! Herregud de andre kjærestens jeg har hatt han lizom brukt 100.000 kr på meg og sånt mens han bruker bare 50.000 han er så selvopptatt ass! Det går ikke Ann!! Jeg må bare slå opp med han!! Skrek jeg til bestevennine mi som bare sto og hørte på.

(Sara prov)
-OMG!! Hanna!! Jeg over hørte Andreas og Frida på banen og de skal kanskje slå opp!!! Da blir han ledig!!! skrek jeg mens jeg løp inn på rommet hennes.
-Hanna hva er galt..? Spurte jeg da jeg så at Hanna satt på sengen og gråt.
-Jeg fikk nummeret til isac Elliot i går... Svarte hun trist.
-Ehhh jeg er ikke følelses ekspert altså, men du burde vel egt vært glad? Spurte jeg dumt.
-Han vil at jeg skal bli med på verdens turne... Svarte hun enda tristere
-OMG Hanna så kult! Hvorfor er du ikke glad? Svarte jeg like dumt som før.
-fordi at han drar i morgen og hvis jeg blir med han så må jeg reise fra alle vennene mine og foreldrene mine. Sa hun og begynnte og gråte igjen - Jeg vet ikke hva jeg skal velge... Isac Elliot...eller dere😣
-For et dumt spørsmål selv følgelig velger du isac Elliot! Svarte jeg halveis sur og halveis tullete.
-så du blir ikke lei deg? Spurte hun litt gladere.
-Jo jeg blir jo det men jeg blir glad på dine vegne også så det går bra❤️ sa jeg som den snille bestevennen jeg er, men inni meg var hjertet mitt knust...
-takk Sara du er bare best! Nå må jeg bare si til mamma så begynner jeg og pakka! Ropte hun og løp ned.
Jeg begynnte nesten og gråte men jeg holdt det inni meg helt til jeg kom hjem sånn at jeg ikke ødela for Hanna.
*
*
*
A/N
Denne delen ble litt kort men håper dere likte den det blir kansje litt mye drama og det er jeg egt dritt lei av akkuratt nå pga noe med en venn og en gutt og en anen venn men samma det😂 Keep calm and read on❤️

Livet som kjendisWhere stories live. Discover now