Æsj jeg begynner og bli lei av denne historien, men jeg må vel fullføre..?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeg sto opp og tok på meg en svart bukse, hvit genser og hvite kortstokker. Det var veldig uvant og ikke være på turne lenger, men det var jo bare to uker til jeg skulle dra igjen. Jeg gledet meg, selv om jeg må innrømme at det var fint og være hjemme igjen.Jeg var ute og lekte med Oscar i Hagen. Altså vi spilte fotball, han er litt for gammel for å leke ordentlig nå. Lizzom han er snart 13 år. Plutselig kom Sara og Frida forbi. (Ikke eksen til Andreas) Wow hun har forandret seg mye på 4 måneder. Hun gikk i en hvit magetopp og et svart skjørt. Pluss at hun hadde på seg hvite Converse og hadde krøllet håret.
-Hei Sara! Sa jeg og smilte.
-Å hei Hannah, svarte hun og bare gikk videre. Frida snudde seg rundt og smilte fake til meg før hun fulgte etter Sara.
Hva er det som har skjedd med henne?Jeg satt på rommet mitt da jeg fikk en melding av Isac.
-Hei Hannah. Vi har forflyttet turneen så vi drar om 4 dager istede for 2 uker. Bare sånn at du vet det.
-Å Oki..
Jeg ble egt veldig lei meg... Jeg ville være hjemme med Sara, Oscar og mamma..
Jeg sendte en melding til Sara
-Sara, jeg må dra igjen om 4 dager, jeg trodde det var 2 uker til, men Isac sendte melding og sa at vi dro om 4 dager. Jeg er så lei meg nå😔
-Jaja, Hannah bare klag på ditt perfekte liv! Herregud, du klager på alt. Du aner ikke hvor mange som skulle ønske de var deg akkurat nå, men alt du gjør er å klage!!
-Unnskyld da...😒
Hva er det som skjer med Sara?? Hun er så frekk..
*
*
*
A/N
Gidder ikke skrive så mye, vil bare bli ferdig, sry for at delene blir litt korte, rare og dårlige😂 keep calm and read my other stories😂 elns er ikke så god i engelsk
YOU ARE READING
Livet som kjendis
FanfictionHanna er 15 år og bor i Oslo. Hun elsker og synge og en dag får hun sin livs sjanse. Hun får plate kontrakt og blir kjedis. Hun får møte mange kjendiser også men er egentlig livet som kjendis noe og satse på...? Å hva skjer når hun møter selveste Is...