Sonunda yeni bölüm geldi aşklarım<3
Iyi okumalar dilerim.Yerde yatan drakeni görünce kitlenmiş kalmıştım. Ne ara bunlar olmuştu? Nasıl bıçaklandı ? Her şey çok ani gelişiyor ve bunu şuan kaldıracak bir halim yoktu.
Yanimda ağlayan emmaya doğru döndüm, belli ki drakeni fazlasıyla önemsiyordu.
Ben ise şuan tepki verecek bir halde değildimOlduğum yer de kaldım ve kan migdemi bulandırıyordu. Emma ve hina'nin sesleri yeterince kafamı ağrıtıyor ve hareket edemiyordum.
Daha önce kimseyi böyle görmedim ve bu yeterince travma sebebi olmuştu şuan.O sırada mikey bağırmıştı.
M:drakeni buradan götür!
Takemichi gerçekten onu sırtına alıp gitmeye başladı. Emma ve hina da beraber başka bir yöne doğru gitmişlerdi ben tek kalmıştım.
O an daha fazla tutamadım ve yakınlarda bir çöp kovasının yanına gidip kusmuştum.
Gözümden gözyaşları gelirken birden bana sarılan chiyo geldi, kafamı bastırıyordu ve ben hâlâ ağlamaya devam ediyordum.
Draken ölürse ne olacaktı peki ?Chiyo ilk defa bu kadar ciddiydi ve kafamı kaldırıp fujiye baktigim da o da ciddiydi.
F:iyi misin diye sormama gerek yok
Kafamı sallamıştım ve chiyo bana sarılmıştı,
F:buradan uzaklaşsak iyi olur
C:evetüçümüz bir otoparktan uzaklaşarak yürüyorduk. Bütün kalbim ile drakeni merak ediyordum ve yanında olmak istiyordum
S:drakenin yanına da olmalıyım
F:önce kendine gel sonra gideriz
S:fuji! Lütfen..
C:shiemi nerede olduğunu nasıl öğrenicez. Tokyo da bir sürü hastane var
S:belki otopark geri dönmeleyiz sonuçta onlarda hastaneye gidicek
F:saçmalama !Chiyo'nun kollarından kurtulup tekrar otoparka doğru koşuyordum, şuan ne yaptığımı sorguluyor olsam da kalbim mantığımı yenmişti.
Otoparka geri döndüğüm de mikeyi görmüştüm galiba gidiyordu ve arkasından bağırdım.
S:mikey!!
M:ha?Arkasını döndü ve bana baktı, yanına gittim.
S:hastaneye gidiyorsun değil mi
Cevap vermedi ve sadece bakmıştı.
S:beni de götür
M:shi-
S:lütfen drakenin yanında olmalıyımYüzüme bakıyordu ama cevap vermiyordu,
M:gitsen iyi olur
Mikey bana yardımcı olmamıştı ve ne yapacağımi bilmiyordum. Belki takemichinin gittiği yere doğru gidersem en yakın hastaneyi bulurdum diye düşündüm.
Aklımdan geçen şeyi yaptım ve rastgele sokaklardan geçip yakın bir hastane bulmaya çalışıyordum, fakat gittikçe sokaklar ıssız olmaya başlamıştı.
Ne kadar uzun sürse de sokağın birinde kan görmüştüm, kesinlikle drakenin kanıydı bu ve takemichi buradan geçmişti.O kanı gördüğüm sokaktan çıktıktan sonra onbeş dakikalık bir hastane vardi yakında ve büyük ihtimal ile oraya gitmiş olacaklardı.
Hastaneye doğru gittim ve kapıdan içeri girince adını tam bilmediğim
Icin danışma olan yere drakenin nerede olduğunu soramadım.
Tek tek katları geziyordum, elbet bir yer de olacaklardı eğer burada değiller ise bütün hastaneleri arardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draken x okuyucu
Teen FictionDraken ve okuyucu yoktu ben de yazayim dedim, beğeneceğinizi düşünüyorum 🤠