Tää ei vielä ala mutta pahoittelen jo valmiiksi , että en oo laittanu mitään. Nyt menee vähän huonosti... yritän olla hieman aktiivisempi.
JA TÄS SAATTAA OLLA PIENI TW
———————
y/n pov:
Oltiin oltu jo hetki baarissa ja oltiin jo ihan uupuneita. Käväsin vessassa Ja siinä oli joku mies naisten vessassa. Ihmettelin vähän mutta en reagoinut kauheasti kännissä. "Hei! Haluatko nähdä jotain siistiä." Kuulin takaani. Se oli se mies. En tajunnut mitään mutta ajattelin että eihän siinä mitään outoakaan ole joten menin. "Miksipä ei!" SanoinMies tarttui käteeni ja vei minua ulos. Nyt aloin jo hieman pelätä. Yritin nopeasti etsiä silmillä poikia mutta en ehtinyt. Ja en voinut edes huutaa koska teippi oli suullani. Mies heitti minut paketti autoonsa Ja huusin kovaa. "MITÄ SÄ TEET? PÄÄSTÄ MUT POIS!!!!!" Olin nyt ihan paniikissa. Hei hyvä alku tällekin reissulle.... Mies ei vastannut mitään ja katsoin häntä kun hän astelee ulos. Olin käsistä kiinni köysissä ja pystyin huutaa jo märän teipin alta. Kyynel vain valui silmältä.
Ajattelin että miettivätköhän pojat missä olen. Tunsin kun auto liikkui. Ajattelin että tästä ei tämä elämä enää jatku... Auto pysähtyi ja ovi aukesi takana. "Noni perillä" mies sanoi möreällä äänellään. Katsoin häntä hetken. Se muistutti lentokoneessa olevaa miestä ja ajattelin että onko hän se sama. Ei voinut. Mutta katsoin miehen käteen ja siinä oli pyssy. Hätiköin ja vetäydyin seinään.
Joonas pov:
Oltiin oltu hetki baarissa ja muistin että Y/n sanoi että menisi vain vessaan. "Öööööh missä Y/n on? "
Pojat katsoivat minua ja Niko sanoi "älä huoli oon ihan varma että se on kunnossa" katsoin häntä vähän vinoon mutta lopulta uskoin.Y/n pov:
Mies heitti minut mökkiin ja paiskasi oven kiinni. Kuulin että auto lähti pois ja ajattelin että minun on pakko päästä pois. Näin pöydässä mihin minut oli sidottu veitsen. Olin aika ketterä ja venyvä joten ajattelin jo miten hoidan itseni pois. Nostin jalkani ylös ja tönäisin puukon/ veitsen alas pöydältä eteeni. Se meinasi tulla päälleni mutta onneksi ei tullut. Otin sen varpaani väliin ja yritin sahata köyttä. Yritin olla mahdollisimman nopea ja köysi ei ollut niin nopea kuin voin
————————————-
Tänään tulee ehk 2 osaa lisää koska oon unohtanut tän
YOU ARE READING
𝗣𝗲𝗹𝗸𝗼 || 𝗯𝗹𝗶𝗻𝗱 𝗰𝗵𝗮𝗻𝗻𝗲𝗹
Mystery / Thriller𝗢𝗹𝗲𝗻 𝟮𝟯 𝘃𝘂𝗼𝘁𝗶𝗮𝘀. 𝗦𝗲𝘂𝗿𝘂𝘀𝘁𝗲𝗹𝗲𝗻 𝗺𝗶𝗲𝗵𝗲𝗻 𝗸𝗮𝗻𝘀𝘀𝗮 𝗻𝗶𝗺𝗲𝗹𝘁𝗮̈ 𝗝𝗼𝗼𝗻𝗮𝘀 𝗣𝗼𝗿𝗸𝗼. 𝗝𝗼𝗼𝗻𝗮𝘀 𝗸𝘂𝘂𝗹𝘂𝘂 𝗯𝗮̈𝗻𝗱𝗶𝗶𝗻 𝗕𝗹𝗶𝗻𝗱 𝗰𝗵𝗮𝗻𝗻𝗲𝗹 𝗷𝗮 𝗵𝗲 𝗹𝘃𝗮𝗴 𝗺𝗮𝘁𝗸𝗮𝗹𝗹𝗮 𝗲𝘂𝗿𝗼𝘃𝗶𝗶𝘀𝘂𝗶𝗵�...