Selam. Aslına gerçekten böyle bir bölüm yazmak istemiyordum ama cidden sürekli bunun peşinden koşmaktan yoruldum.
Bu kitapta şimdiye kadar 10 tane kapak yaptım. Diğer kitapta ise yaklaşık 70 kapak tasarladım. Ve matematiğin bana verdiği yetkiye dayanarak, yaklaşık 80 tane kapak tasarımı yaptığımı söyleyebilirim.
Ve bunların yarısı bile kullanılmıyor.
Tamam çoğunluğunu acemilikle yaptığımı kabul ediyorum fakat kapağı beğenmediğin için kullanmamak farklı, beğendiğini söylediğin halde kullanmamak farklıdır. Evet biliyorum. Herkesin kendine göre geçerli nedenleri var fakat her birinin ciddi bir emek ve zaman veriyorum.
Beni yanlış anlamayın. Tasarım yapmaktan cidden zevk alıyorum fakat emeklerimin boşa gittiğini görmek benim tüm tasarım yapma isteğimi kırıyor.
Tamam nick'im uzun. Kabul ediyorum ama onca emeğin karşılığında sizden istediğim tek şey açıklama kısmına "Kapak Tasarımı: @MucizeviMarvelFan" yazmanız.
Uzun zamandır nick'imi değiştirmek istiyorum ama herkes beni burada bu isimle tanıyor ve eski kapakların açıklama kısmında bu şekilde yazıyor. Bu nedenle değiştirmek konusunda hep ikilemdeyim.
Sizden tek ricam ilk bölümdeki kutalları eksiksiz yerine getirmeniz. Eğer biçimi değiştirir demeyin size buradan haber vereceğim. Umarım bana anlayış gösterirsiniz.
Tatlı Bir Not: İlk bölümlere koymasamda sonradan medya kısmına GİF'ler eklemeye başladım. Bu GİF'ler yazarların kitaplarında kullanması için benden hediyeydi ama kimse fark etmedi. O yüzden belirtmek istedim. ;)
O zamana kadar diğer kapakta görüşürüz. Bayy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
༼𝐄𝐥𝐩𝐢𝐬 𝐃𝐞𝐬𝐢𝐧𝐠 𝟐༽ Bi⃢tti
Aléatoireİkinci "Kapak Tasarımları" kitabıma hoşgeldiniz! Eğer kitabınızın kapağa ihtiyacı varsa buyrun içeri bekleriz :)