Sabah yine aşırı güzel uyandım. Sonra pembe iç gösteren pijamalarımı çıkartıp yerine en götten şortumu ve kırobumu giydim. Aşırı seksi olmuştum vay amq neyin ben orsb falan mı? Sonra asla makyaj yapmadığım için suratımı badana kovasına sokup anneme " bay bay AMK" diyerek evden çıktım.
Tam yolda yürüyordum kiiii. Bir de noldu. Siyah bir araba durdu ve içinden 2 adam çıktı. Beni arabaya bindirmek istediler. Asla direnmedim tab2. Araba bindim ve koltuğa oturdum. Karşımda uzun boylu wwh bir adam duruyordu. Dedim ki bu ne amq tanrı beni kaçırıyor sevgili kuluymuşum. "Beni neden kaçırıyorsun" dedim. "Neden olacak yarraq kafalı sugar daddy'n olacam" dedi. Çok sevinmiştim tab2. Daha sonra kocaman bir malikanenin önünde durduk. Arabadan indim. Ardından beni kaçıran wwh adamın arkasına takıldım. Yürürken "adın ne moruk" dedim. "Sokuvercin" dedi. Beğenmiştim ismini. Yaklaşık 30 yaşlarında bir adamdı. Ben de 18 yaşında bir götten bacaklıydım zaten.
Eve girdiğimizde içeride 6 dehşetül vahşet çocuk daha vardı. Az kalsın bayılacaktım. Beni bir odaya yerleştirdiler ve elime bir kağıt verdiler. Bu kağıtta evde yapmam gerekenler yazıyordu.
Kağıt bir dahaki bölüm gelecek bugünlük bu kadar cringe yeterli