ufak bi acıklama hikaywde kufur falan olacak ota boka duyar kasicaksaniz okumayin (tuana ezigi gibi🙄) bu kadardı okumya gecin bb
-
Alarmın lanet sesiyle güne gözlerimi açmıştım. Hemen alarmı alıp duvara fırlattım. Sonrasında yatağımdan kalkıp odamda bulunan lavaboya girdim, rutin işlerimi halledip çıktım. Aşağıdan seslenen Kadriye Teyze ile hemen adımlarımı merdivene yönelttim. "Şevval kızım uyandın mı?"Kadriye Teyze bizim evde çalışan bir hizmetli ama kendisini annem gibi görürüm. Küçüklüğümden beri bizim evde çalışır. Annem ve babam trafik kazasında öldüğü zaman da beni bırakmamıştı. "Uyandım Kadriye Teyze, geliyorum hemen."
Aşağı indim ve mutfağa doğru yürümeye başladım. Bugün yeni okulumun ilk günüydü. Heyecanlıyım demek isterdim ama sıkça okul değiştirdiğim için artık içimde en ufak bir heyecan kırıntısı kalmadı. En son ki okulumdan atıldığım için ayrılmak zorunda kalmıştım, tıpkı diğer okullarım gibi. Fakat ailemden kalan mirastan dolayı zengin olduğum için yeni bir okula gitmek pek zor olmuyordu. Okul müdürleri para teklif ettiğim an sicilimi siktir edip hemen okula alıyorlardı. Hayatın gerçekleri böyle işte, para her kapıyı açar.
Mutfağa gittim ve Kadriye Sultan'ın hazırladığı enfes kahvaltıya göz gezdirdim. Masada yok yoktu, bir kuş sütü eksikti. Hemen oturdum, önce telefonumu elime alıp biraz telefonda gezindim sonrasında portakal suyumdan bir yudum alıp kalktım. "Doydum ben Kadriye Sultan, ellerine sağlık çok güzel olmuş."
"Afiyet olsun güzel kızım."Odama çıkıp üzerimi değiştirdim. Tabi ki okul forması giymeyecektim, enayi değilim ya. Üstüme beyaz gömlek giydim ve onun da üzerine siyah bir kazak geçirdim. Gömleğin yakalarını öne çıkarttım. Altıma ise kot bir şort giyip siyah kemer taktım.
Saçlarımı doğal haline bıraktım, yaptığım hafif makyajımı da kirazlı lip balmımı sürerek bitirdim. Zaten çok fazla makyaj yapan biri değilim, doğal olma taraftarıyım. Erkekler beğensin diye orasını burasını açan, yüzüne badana yapan kızlarla alakam yok. Erkeklerle işim olmaz benim.
Aşağı indim ve çantamı alıp sırtıma geçirdim. Kadriye Sultan'a veda ettim. Ayakkabılıktan siyah vanslarımı alıp giydim ve evden ayrıldım.
Okulun bahçesine kırmızı Mercedes'im ile drift atarak girmiştim. Herkes bana bakıyordu, tek bir kişi dışında. Çardakta birkaç arkadaşı ile birlikte oturan, siyah saçlı, siyah sweatli, siyah pantolonlu yani kısaca her şeyi siyah olan çocuk telefonuyla ilgileniyordu. Dünya umrunda değilmiş gibiydi, çok sinirimi bozmuştu. Kulaklıklarımı çıkarıp cebime koydum ve okulun içine doğru yürümeye başladım.
Müdürden sınıfımı öğrenmiştim: 12/A. Hemen sınıfımı aramaya başladım. Ben sınıfımı ararken ders başlamıştı ve koridorda kimse kalmamıştı. Etrafıma bakarak yürürken bir anda duvara çarptım. Kafamı kaldırmam ile çarptığım şeyin bir duvar değil sabah sinir olduğum çocuk olduğunu gördüm. Üst bedeni fazla kaslıydı, bu sebepten ötürü duvar sanmıştım. Ayrıca yakından bakınca meteor olduğunu fark ettim, çok yakışıklıydı. Aman neler diyorum ben? Kendine gel Şevval!
"Önüne baksana be öküz!"
Bağırmam ile yüzünü buruşturarak konuştu.
"Sen çarptın bana." Sonrasında ise gözlerini devirdi. Gerçekten tam bir egoistti."Beyninin çalışmadığı gibi gözlerin de görmüyor galiba, bir doktora görün istersen." Lafı koymuştum. Cümlemi bitirmem ile sırıtmaya başlamış ve gözlerinde alaycı bir bakış oluşmuştu.
"Anladığım kadarıyla burada yenisin. Sen daha kiminle konuştuğunu bilmiyorsun, ayağını denk al yoksa belanı bulursun." Bu çocuk kendini ne sanıyordu böyle? Belli ki çevresi götünü çok kaldırmıştı fakat ben o götür indirmesini bilirim. Boşuna atılmadım onca okuldan.
"Sen beni takıldığın sürtüklerle karıştırdın herhalde? Ben öyle senin bildiğin kızlara benzemem haberin olsun." demiş ve omzuna çarparak boş koridorda yürümeye devam etmiştim. Şevval Çakar'ım ben, kimse benimle bu şekilde konuşamaz! Benim bir anım şanım var.
-
slm knklar 2. hikayeme başladım bir hayırlı olsun alırım. yazar oldjm artık za😎😏
neyse kufur yememek icin bastan soyliyim ironi yapiyoeum tskler.
tuana ezigi kadriye sultan'a laf ediyoe seri linc
bu muhtesem anlı şanlı super huper hikayeye oy atanin mat sinavi 100 olsjn bb.
ask adamima bakiniz
bu da diğer ask adamim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bad boy düşmanım
Teen Fiction"Anladığım kadarıyla burada yenisin. Sen daha kiminle konuştuğunu bilmiyorsun, ayağını denk al yoksa belanı bulursun." "Sen beni takıldığın sürtüklerle karıştırdın herhalde? Ben öyle senin bildiğin kızlara benzemem haberin olsun." - kitap oldu, yakı...