1. rész

486 17 3
                                    

Nem bújhatok el az élettől.. és Cami sem díjazza, hogy egyfolytába a szobámba vagyok.

Ezért úgy döntöttem, hogy elmegyek hozzá. Felöltöztem majd elsuhantam. Elfelejtettem mondani, hogy vámpír vagyok? Na akkor mondok még valamit... Egyszerre boszi is vagyok vagyis hibrid vagyok. A második hibrid.

Miután megérkeztem megöleltem a hugomat majd leültem.

-Mit hozzak?-kérdezte tőlem hatalmas mosollyal

-Egy kávét.-mosolyogtam

Cami elment majd egy kávéval tért vissza.
Az egész úgy kezdődött, hogy miután hibrid lettem elkezdtem bújkálni aztán megtudtam, hogy van egy hugom New Orleansban, emiatt idejöttem.
Találkoztunk, beszélgettünk majd mondta, hogy lakjak nála hiszen a testvére vagyok.
Camille nem teljesen tudja, hogy hibrid vagyok, mert rengetegszer idéztem meg, hogy felejtse el... De azt tudja, hogy az italomba soha ne kerüljön verbéna.

-Szia.-ült le mellém egy srác

A fiú mellé pedig egy idősebb férfi

-Hali.-köszöntem neki és egyben felálltam

-Mit kértek?-kérdezte Cami tőlük

-Egy whiskyt.-mondta az idesebbik

-Cami, majd hozom én.-fogtam meg a testvérem vállát majd mentem.

Köcsögség volna verbénát belerakni? Tuti, hogy vámpírok. Ráadásul az idősebbik Klaus Mikaelson az első hibrid.

Végül nem rajtam bele aztán meg vittem.
Eközbe Camiék azt beszélték, hogy a fiatalabbik srác mit kér.

-A csajszi telefonszámát!-mutatott rám

Klausnak oda adtam a whiskyt aztán óvatosan varázsoltam.
Emiatt a fiúnak szétpattant a gyűrűje ami megvédi a naptól.

-Ez mi volt?-kérdezte Klaus

-A gyűrűm..-magyarázta a srác

-Mekkora szerencsétlen vagy!-röhögött Klaus

Ekkor belőlem is kitört a nevetés a fiú pedig a torkomnál fogva nyomott a falnak.

Egy suhintással elintéztem, hogy a fiú elkezdjen égni emiatt elengedett.

Cami ezt nem látta, de Klaus jól szórakozott

-Kol!-jött be egy lány és azonnal eloltotta az égő fiút.

-Köszönöm Davina!-mosolygott a lányra majd megcsókolta

-Ez olyan romantikus, hogy mindjárt elhányom magam.-fordultam el undorodva

A mai nap maradtam Caminek segíteni. Kol lelépett Davinával, de nem is bánom.
Klaus ő maradt még. Beszélgettünk. Eközbe mielőtt Davináék elmentek volna még akkor gyorsan varázsoltam egy gyűrűt a kezére.



Hellókaa! Az előző könyvem töröltem, de elkezdtem ezt!🥺💗
Remélem tetszeni fog majd..

Az Élet Magától Megy..<<Kol Mikaelson ff.>>Où les histoires vivent. Découvrez maintenant