~My universe~

118 8 7
                                    

[𝐼𝑛 𝑠𝑢𝑚𝑚𝑒𝑟 2020, 𝐴𝑠𝑡𝑜𝑟𝑖𝑎 𝑀𝑎𝑙𝑓𝑜𝑦 (𝑏𝑜𝑟𝑛 𝐺𝑟𝑒𝑒𝑛𝑔𝑟𝑎𝑠𝑠) 𝑑𝑖𝑒𝑠 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑜𝑓 𝑎 𝑐𝑢𝑟𝑠𝑒 𝑜𝑓 𝑏𝑙𝑜𝑜𝑑.
𝑂𝑛𝑒 𝑦𝑒𝑎𝑟 𝑙𝑎𝑡𝑒𝑟, 𝐷𝑟𝑎𝑐𝑜 𝑤𝑟𝑜𝑡𝑒 ℎ𝑒𝑟 𝑎 𝑙𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟.]

Lkj
𝙼𝚢 𝙰𝚜𝚝𝚘𝚛𝚒𝚊.
𝚘𝚗𝚎 𝚢𝚎𝚊𝚛...
𝚘𝚗𝚎 𝚢𝚎𝚊𝚛 𝚊𝚐𝚘, 𝚒 𝚠𝚊𝚜 𝚕𝚘𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚞𝚗𝚒𝚟𝚎𝚛𝚜.
𝙸𝚝 𝚜𝚎𝚎𝚖𝚜 𝚜𝚘 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚘 𝚏𝚊𝚛.
𝚆𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚑𝚎'𝚜 𝚐𝚘𝚗𝚎, 𝚒'𝚟𝚎 𝚗𝚘𝚝 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚕𝚘𝚜𝚝 𝚖𝚢 𝚠𝚒𝚏𝚎. 𝙱𝚞𝚝 𝚖𝚢 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍, 𝚊 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛, 𝚖𝚢 𝚕𝚘𝚟𝚎.
𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝚖𝚎.
𝙸 𝚖𝚒𝚜𝚜 𝚑𝚎𝚛 𝚘𝚙𝚝𝚒𝚖𝚒𝚜𝚖.
𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚠 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚒𝚗 𝚜𝚘 𝚞𝚗𝚒𝚚𝚞𝚎 𝚠𝚊𝚢.
𝙷𝚎𝚛 𝚒𝚖𝚊𝚐𝚒𝚗𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗, 𝚑𝚒𝚜 𝚔𝚗𝚘𝚠𝚕𝚎𝚍𝚐𝚎 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚊𝚕𝚕 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚠𝚒𝚌𝚑 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚘𝚞𝚛 𝚌𝚘𝚗𝚟𝚎𝚛𝚜𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚜𝚘 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚗𝚜𝚎.
𝙰𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚑𝚎 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚒𝚎𝚜, 𝚕𝚎𝚐𝚎𝚗𝚍𝚜, 𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚑𝚒𝚕𝚘𝚜𝚘𝚙𝚑𝚘𝚌𝚊𝚕 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜, 𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚜𝚑𝚒𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚜. 𝙱𝚞𝚝 𝚗𝚘𝚝 𝚊𝚜 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚊𝚜 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚂𝚌𝚘𝚛𝚙𝚒𝚞𝚜.
𝚆𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖, 𝚘𝚞𝚛 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚋𝚘𝚢, 𝚘𝚞𝚛 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚞𝚜, 𝚜𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚊 𝚜𝚞𝚗 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚢𝚎𝚜.
𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚘𝚗𝚎  𝚠𝚑𝚘 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚝𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚒 𝚏𝚎𝚎𝚕. 𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚑𝚘 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚜𝚞𝚙𝚙𝚘𝚛𝚝𝚎𝚍, 𝚌𝚘𝚖𝚏𝚘𝚛𝚝 𝚖𝚎, 𝚐𝚞𝚒𝚍𝚎𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊 𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚊𝚛𝚔.
𝚈𝚎𝚜, 𝚠𝚎 𝚏𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝. 𝚂𝚘𝚖𝚎𝚝𝚒𝚖𝚎𝚜.
𝚂𝚑𝚎 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚑𝚘𝚠 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍. 𝙾𝚑 𝚋𝚢 𝙼𝚎𝚛𝚕𝚒𝚗, 𝚢𝚎𝚊𝚑! 𝙽𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚍𝚊𝚛𝚎 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚛𝚊𝚍𝚒𝚌𝚝 𝚊 𝚠𝚘𝚖𝚎𝚗, 𝚎𝚜𝚙𝚎𝚌𝚒𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚘𝚖𝚎𝚗 𝚒𝚜 𝙰𝚜𝚝𝚘𝚛𝚒𝚊. 𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚙𝚛𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚎. 𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝.𝚂𝚑𝚎 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚒𝚝.
𝙼𝚢 𝙰𝚜𝚝𝚘𝚛𝚒𝚊, 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚜𝚎𝚎𝚖𝚜 𝚜𝚘 𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚖𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑𝚘𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞.
𝚒 𝚖𝚒𝚜𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎.
𝚒 𝚖𝚒𝚜𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎.
𝚒 𝚖𝚒𝚜𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐𝚎𝚗𝚌𝚎.
𝚒 𝚖𝚒𝚜𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚒𝚎𝚜.
𝙸 𝚖𝚒𝚜𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚗 𝚖𝚒𝚗𝚎.
𝚒 𝚖𝚒𝚜𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚙𝚛𝚎𝚜𝚎𝚗𝚌𝚎.
𝚒 𝚖𝚒𝚜𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚞𝚙𝚙𝚘𝚛𝚝.
𝙸 𝚖𝚒𝚜𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚞𝚗𝚒𝚟𝚎𝚛𝚜.
𝙸 𝚖𝚒𝚜𝚜 𝚢𝚘𝚞, 𝙰𝚜𝚝𝚘𝚛𝚒𝚊.
𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞.
𝙽𝚘𝚠, 𝚜𝚘 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛, 𝚒 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚞𝚛𝚗 𝚒𝚝. 𝙻𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜, 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚓𝚘𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚜, 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚊𝚢, 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚛𝚎𝚊𝚍 𝚒𝚝. 𝚃𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚝𝚘 𝚂𝚌𝚘𝚛𝚙𝚒𝚞𝚜.
𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚞𝚜𝚋𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚘𝚖 𝚢𝚘𝚞 𝚖𝚒𝚜𝚜.

                                        𝙳𝚛𝚊𝚌𝚘








My universeWhere stories live. Discover now