Tau jau 19 metų. Kaip sakiau, tėtis žuvo prieš 10 metų, o mama nedaug uždirba. Nors ir kiek tu stengiesi jai padėt.. vistiek liko tik keli tūkstančiai eurų banke.
ℙ𝕠𝕧: pabundi anksti ryte.. neprisimeni kokia šiandien diena? Mama įeina į kambarį:
- SU GIMTADIENIU!!
- MAMA! Ka tu čia taip anksti veiki?, - paklausei.
- Na, norėjau pasveikint tave žinai 🤭, - nusijuokė mama - imk *padavė kažkokį voką* čia tavo dovana nuo tėčio. Prašė tau paduoti, kai sueis 19 metų.
*pasiėmei voką, atpleši. Matai laišką ir kažkiek pinigų. Perskaitai*:,,𝘔𝘪𝘦𝘭𝘢 𝘮𝘢𝘯𝘰 𝘥𝘶𝘬𝘳𝘺𝘵𝘦, 𝘵𝘶 𝘫𝘢𝘶 𝘶𝘻̌𝘢𝘶𝘨𝘢𝘪, 𝘬𝘢𝘥 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘬𝘢𝘪𝘵𝘺𝘵𝘶𝘮 𝘭𝘢𝘪𝘴̌𝘬𝘢. 𝘕𝘰𝘳𝘦̇𝘫𝘢𝘪 𝘪̨ 𝘗𝘪𝘦𝘵𝘶 𝘒𝘰𝘳𝘦̇𝘫𝘢 𝘫𝘢𝘶 𝘯𝘶𝘰 𝘱𝘢𝘵 𝘮𝘢𝘻̌𝘦𝘯𝘴. 𝘉𝘦𝘵 𝘮𝘢𝘵𝘢𝘶 𝘥𝘢𝘣𝘢𝘳 𝘫𝘢𝘶 𝘵𝘶 𝘶𝘻̌𝘢𝘶𝘨𝘶𝘴𝘪 𝘮𝘦𝘳𝘨𝘪𝘯𝘢, 𝘪𝘳 𝘮𝘢𝘯𝘢𝘶 𝘵𝘢𝘷𝘰 𝘴𝘦𝘯𝘢 𝘯𝘰𝘳𝘢 𝘳𝘦𝘪𝘬𝘪𝘢 𝘪𝘴̌𝘱𝘪𝘭𝘥𝘺𝘵. 𝘝𝘰𝘬𝘰 𝘬𝘢𝘮𝘱𝘦 𝘺𝘳𝘢 𝘱𝘪𝘯𝘪𝘨𝘶, 𝘬𝘶𝘳𝘪𝘶 𝘮𝘢𝘯𝘢𝘶 𝘵𝘶𝘳𝘦̇𝘵𝘶 𝘶𝘻̌𝘵𝘦𝘬𝘵. 𝘗𝘢𝘪𝘮𝘬, 𝘯𝘦𝘣𝘪𝘫𝘰𝘬! 𝘛𝘪𝘦 𝘱𝘪𝘯𝘪𝘨𝘢𝘪 𝘴𝘬𝘪𝘳𝘵𝘪 𝘪̨ 𝘒𝘰𝘳𝘦̇𝘫𝘢 𝘯𝘶𝘴𝘬𝘳𝘪𝘴𝘵, 𝘛𝘐𝘒 𝘝𝘐𝘚𝘜 𝘕𝘌𝘐𝘴̌𝘓𝘌𝘐𝘚𝘒! 𝘎𝘢𝘭𝘪 𝘷𝘪𝘴𝘬𝘰 𝘢𝘵𝘴𝘪𝘵𝘪𝘬𝘵.. 𝘻̌𝘰𝘥𝘻̌𝘪𝘶 𝘒𝘰𝘳𝘦̇𝘫𝘰𝘫 𝘺𝘳𝘢 𝘮𝘢𝘯𝘰 𝘨𝘦𝘳𝘪𝘢𝘶𝘴𝘪𝘢𝘴 𝘥𝘳𝘢𝘶𝘨𝘢𝘴, 𝘵𝘶𝘳𝘦̇𝘵𝘶 𝘵𝘢𝘷𝘦 𝘢𝘱𝘳𝘶̄𝘱𝘪𝘯𝘵. 𝘕𝘢, 𝘢𝘪𝘴̌𝘬𝘶 𝘯𝘦 𝘫𝘪𝘴, 𝘣𝘦𝘵 𝘫𝘰 𝘴𝘶𝘯𝘶𝘴. 𝘕𝘦𝘱𝘢𝘮𝘦𝘯𝘶 𝘬𝘪𝘦𝘬 𝘫𝘢𝘮 𝘮𝘦𝘵𝘶, 𝘣𝘦𝘵 𝘷𝘺𝘳𝘦𝘴𝘯𝘪𝘴 𝘶𝘻̌ 𝘵𝘢𝘷𝘦. 𝘛𝘪𝘬𝘪𝘶𝘰𝘴𝘪 𝘵𝘢𝘶 𝘮𝘢𝘯𝘰 𝘥𝘰𝘷𝘢𝘯𝘢 𝘱𝘢𝘵𝘪𝘬𝘴. 𝘛𝘪𝘦 𝘱𝘪𝘯𝘪𝘨𝘢𝘪 𝘺𝘳𝘢 𝘶𝘻̌𝘵𝘦𝘬𝘵𝘪𝘯𝘢𝘪 2 𝘮𝘦̇𝘯𝘦𝘴𝘪𝘢𝘮𝘴 (𝘰 𝘨𝘢𝘭 𝘪𝘳 𝘥𝘢𝘶𝘨𝘪𝘢𝘶). 𝘈𝘪 𝘣𝘦̇𝘫𝘦 𝘱𝘢𝘮𝘪𝘳𝘴̌𝘢𝘶 𝘱𝘢𝘴𝘢𝘬𝘺𝘵𝘪 𝘵𝘰 𝘥𝘳𝘢𝘶𝘨𝘰 𝘯𝘶𝘮𝘦𝘳𝘪̨: **-(***)-****. 𝘗𝘳𝘪𝘦𝘴̌ 𝘴𝘬𝘳𝘪𝘥𝘪 𝘱𝘢𝘴𝘬𝘢𝘮𝘣𝘪𝘯𝘬 𝘫𝘢𝘮, 𝘨𝘦𝘳𝘢𝘪? 𝘔𝘢𝘯𝘢𝘶 𝘫𝘢𝘶 𝘥𝘢𝘶𝘨 𝘬𝘢 𝘱𝘢𝘴𝘢𝘬𝘪𝘢𝘶, 𝘵𝘢𝘪𝘪 𝘢𝘴̌ 𝘵𝘢𝘷𝘦 𝘭𝘢𝘣𝘢𝘪 𝘮𝘺𝘭𝘪𝘶 𝘬𝘢𝘪𝘱 𝘥𝘶𝘬𝘳𝘢 𝘪𝘳 𝘴𝘢𝘶𝘨𝘰𝘬𝘪𝘴 𝘵𝘦𝘯𝘢𝘪𝘴, 𝘬𝘢𝘥 𝘯𝘪𝘦𝘬𝘰 𝘣𝘭𝘰𝘨𝘰 𝘯𝘦𝘢𝘵𝘴𝘪𝘵𝘪𝘬𝘴𝘵𝘶!
𝘚𝘦𝘬𝘮𝘦̇𝘴!
- 𝘛𝘦̇𝘵𝘪𝘴 "Tu net apsiverkei perskaičius šį laišką.
- Mama, ar tai tikra?
- Taip, mano mieloji,- nusišypsojo.
Tu ja stipriai apkabinai, ji tik pasijuokė iš laimės.(Soriuks už klaidas, ypač nosinių nepradėjau laiške daugiausiai, nes fontuose nebuvo jų 😅)
YOU ARE READING
,,2 mėnesiai"
RomanceY/N atiskrausto į Pietų Korėją pagyvent, nes neteko tėvo prieš 10 metų ir nori padėti mamai. Bet ji nežino kas jos ten laukia, o kas gi? Kiek ten laiko bus? Sužinosi, kai pradėsi skaityt..