(PIRMA! NORIU ŽIAURIAI PADEKOTI UŽ 100 PERŽIŪRŲ!!! JUS NUOSTABUS!!!💟)
Y/n: OMG FEYONG!!! KAIP AŠ TAVĘS SENIAI NEMAČIAU!
Feyong: Labas!!! Kaip laikaisi? Ar viskas gerai?
Y/n: Man tai viskas puikiai kol kas, o tu matau, ne vieną kilogramą priaugai.Jimin ir tu esate jau oficiali pora. Jis pametęs galvą dėl tavęs LOL. Bet jis turėjo daug darbo, nes reikėjo ruoštis pirmai parodai, o antra bus po metų tai ir irgi reikėjo. Jis kaip ir pradėjo tave ignoruoti, nebučiuoti. Net atrodė, kad žlugo visi santykiai, bet jautei jo širdį.
Pradėjai kaip ir nauja gyvenimą. Tapai dainininke ir metei savo buvusį darbą. Jimin tuo džiaugiasi bei yra tavo didžiausias fanas. Y/n, tu susiradai pati geriausia vaikina visame pasaulyje, kuriam atidavei savo širdį.
Praleidai smagiai laiką su Feyong ir grįžai namo nepervelai. Kaip tik jūsų namuose buvo Jimin draugai, jie šoko "Just dance svetainėje". Jimin vėl buvo savo Office.
Y/n: Kas jūs tokie?
?: Oj, tu apie mane?
Jungkook: Jis RM, RM čia y/n.
Y/n: Kaip tu visalaika būni mūsų namuose, ar tu čia atsikraustei.
Jungkook: Ne, bet man čia patinka būti. Jimin namas didelis o mano tai ten šuns būda, ir šeip Jimin man kaip brolis.
Y/n: O tai kur tu išvis miegosi.
Jungkook: Tavo kambarį, o ką?
Y/n: JAU TIK NE TEN. TU EIK SU JIMIN O AŠ SAVO KAMBARĮ MIEGOSIU.<22:19>
Gulėjai savo kambarį po šimto metų pagaliau. Net įsivaizdavai kaip juokingai atrodys Jk su Jimin kai jie miegos LOL. Telefonas suskambo, pažiūrėjai kas.
YOU ARE READING
,,2 mėnesiai"
RomanceY/N atiskrausto į Pietų Korėją pagyvent, nes neteko tėvo prieš 10 metų ir nori padėti mamai. Bet ji nežino kas jos ten laukia, o kas gi? Kiek ten laiko bus? Sužinosi, kai pradėsi skaityt..