Çok iyi bir ailede doğmamıştım babam zengin bir iş adamı annem ise onun sekreteriymiş zamanında, babamın eşi ve 2 çocuğu daha var annem bana hamile kaldığını söyliyince babam memleketi olan Kore'ye döndü annem ve ben ise burda kaldık beş parasızdık çok zorluk çektik .
Ben küçüklüğümden beri şarkı yazmayı çok
severdim bir tutkuydu benim için 10 yaşıma geldiğimde ilk şarkımı yazdımve annem çok sevmişti o zamanlar , sonra beni koreye göndermek istediğini orda gelişebileceğimi söyledi çok ağladım üzüldüm ilk başta ,gerçeği öğrendiğimde ise anneme saygım arttı .
Valizlerimi hazırladım annem bana nutuklar yağdırıyordu "orda bir kadın bekliyor seni elinde tuttuğu kağıdın üstünde senin ismin var , hayallerinden vazgeçme ,Bighit (korede müzik şirketi) git unutma " ve daha birçok şey
Havaalanına gittik kafam çok doluydu 15 yaşında ani kararla koreye giden babasız anasız bir kız garip bir histi .Uçak inmişti ellerim titriyordu heyecan korku ve daha birçok duyguyla beraber yürümeye başladım ve biri kağıtta ns yazısıyla bekliyordu tatlı orta yaşlarda bir ablaydı sonradan öğrendim ki annem o kadına para veriyormuş ben yanında kalabiliyim diye. eve geldik birşeyler atıştırdım abla türkçe biliyordu biraz ben koreceyi pek bilmiyordum ama araştırma yapmayı severdim .
Ablayla biraz konuştuktan sonra ismini sara olduğunu amerikadan geldiğini ve 10 yıldır burda yaşadığını öğrendim sevgilisi bir trafik kazasında vefat etmişti bu yüzden tek başında yaşıyordu bana neden buraya geldiğimi sorduğunda ,şarkı yazarlığı yapmak istediğimi ve en az 5 müzik aleti çalabildiğimi söyledim çok etkilenmişti ,"idol mü olmak istiyorsun?" dedi ben hayır söz yazarı olmak istiyorum dedim .
Saranın evi ufak tatlı bir evdi uzun bir merdivenden çıktıktan sonra eve ulaşıyordun bir oturma odası onunla birleşik mutfağı küçük bir banyosuyla,karanlık bir yatak odası vardı.