Şimdi biraz eskiye gidicez benim doğduğum yıldan biraz daha geriye . Dedem Kore'de bir şirketin sahibiymiş ve o yıl işler iyi gitmiyormuş işler iyi gitmediği için babamı zengin bir iş adamının kızıyla evlendirmek zorunda kalmış yani mantık evliliği olmuş , babam eşini hiç sevmemiş ilk başta sonra biraz ısınmışlar 2 çocukları olmuş çocuklar sağlıklı ve iyilermiş .Dedem ölünce işler babama kalmış ve çok sık seyehatlere çıkmaya başlamış ilk yurt içi sonra yurt dışı bir sürü yere gitmiş bir gün işi Türkiye'ye düşmüş ve buraya gelmiş burda annemle karşılaşmışlar annem ise çok iyi olmayan orta halli tipik bir Türk ailesiymiş babam ilk karşılaştığında âdeta büyülenmiş gözlerini alamamış annemden, annem ise o gün işten atılmış çok dalgınmış gelmiş ve babama çarpmış.
Babama çarpmasıylada kaderimiz bu olucak ki annemin burnu kanamış (anneminde benimki gibi bunundaki damar çatlakmış) ,babam korkmuş tabi hemen silmiş burnunu ingilizce konuşarak anlaşmışlar annemden özür dilemiş ,annem sorun olmadığını sadece bugün işsiz olduğunu ve moralinin bozuk olduğunu söylemiş . babamda burada 2 ay kalıcakmış sekretere ihtiyacı varmış böylelikle aşkları başlamış .
O zamanlar telefonu çok kötü olan annem tabiki babamı araştırmamış ona çok güveniyormuş (nerden bilsin evli, 2 çocuklu olduğunu) her gün ofiste buluşur görüşür olmuşlar babam zaten evlendirildiğinde gençmiş işlerin başınada çok gençken geçmiş, annemde güzelmiş o yıllar
ikisi flört etmeye başlamışlar .Kore'de ise 7 yaşında ilkokula giden bir oğlu 5 yaşında okula gitmeyen bir oğlu varmış annemde saf nerden bilsin.
Babam tabiki 2 aylık işi uzatmış Türkiyede 5 ay kalmış annem ise 4. ayda bana hamile kalınca ilk söyleyememiş bir ay saklamış sonra söylemiş, babam hem şaşkın hem kızgın biraz mutlu bir şekilde odadan çıkıp gitmiş bir daha da babamı Türkiye'de gören olmamış .Babam geri gelmiş Kore'ye hiç birşey yokmuş gibi hayatına devam etmiş annem çok sefalet çekmiş yoksulluk çekmiş sonra benimle uğraşmış ve ben 11 yaşıma girdiğimde annem kansere yakalanmış ,kemoterapi tedavisi görmeye başlamış