– Biliyorum Seungmin.
Adımlarım sadece onu takip ediyordu. Ne ara onu takip etmeye başlamıştım bilmiyordum. Zaman kavramı uçup girmişti benden. Merakla peşinden gelmiştim. Ne kadar doğru bir şey yapıyordum, emin değildim. Takip edildiğini bilse çığlık atabilirdi.
Sonunda bir yerde durduğunda etrafıma bakındım. Oldukça tekin bir sokak arasıydı. Aralıklarla kapılar bulunuyordu. Büyük ihtimalle işletmelerin personeller için açtırdığı kapılardı bunlar.
Onu görmek için gözlerimi onun olduğu yere diktim. Bir saniye, nereye kaybolmuştu yine? Bunca yolu yine onu kaybetmek için mi tepmiştim? Okulda da böyle oluyordu. Müzik sınıfında benim ona bakmadığım anlarda yok oluyordu. Sanki ona bakmayınca eriyip gidiyordu. Düşüncelerime kendimi kaptırdığım an iş işten geçmiş oluyordu. Bir kez bile onunla konuşma şansım olmamıştı. Onu ya uyurken ya da bir yerlere koştururken görüyordum hep.
Üzüntüyle başımı eğdim. Anlaşılan geri dönmekten başka çarem yoktu. Başımı kaldırmadan yürümeye başladım. "Tanrım, bana tek bir şans ver lütfen. Onunla konuşmak istiyorum" Sessizce mırıldanmıştım. Bugün değilse belki yarın onunla konuşabilirdim. Sessizce sokakta ilerliyorken. Duyduğum hışırtıyla yerimde titreyip kafamı kaldırdım. Sesin tam olarak nereden geldiğini bilmiyordum ama arkadamda birinin nefesini hissetmiştim. Kulağıma birileri fısıldıyordu ama anlayamıyordum. Gözlerimi sıkıca yumdum ve her şeyin son bulmasını bekledim. Neler olduğunu anlamak için aklımın sınırlarını zorlamam gerekiyordu.
"Gözlerini aç." Bana çok net bir emir vermişti. Gözlerim kendiliğinden açılmıştı. Gözlerimin önünde onu görebiliyordum. Gerçek değil gibiydi.Beynimin bana oynadığı bir oyundu sanki. "Ben... Seninle konuşmak istiyordum." Gözlerini kırpıştırdı. Yazlık formasının önünde birkaç delik vardı. Umursamıyor gibi duruyordu. Gerçek dışı biri olduğunu düşünürsem delirmiş olur muydum? "Biliyorum Seungmin, ama şu an çalışmam gerek. Üzgünüm."
Bir şey dememe izin vermeden benden uzaklaşmıştı. Neden çekiliyormuş gibi hissediyordum? Her şey garipti.
kimse okumuyor artık..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret diary, kim seungmin
Fanfiction- İznim dışında bu günlüğe dokunan ve tek bir kelimesini bile okumaya cesaret eden herkesi lanetliyorum. Stray Kids • Kim Seungmin