Ebben a bizonyos bárban dolgozik Decim, aki a csapos szerepét tölti be, és feladata, hogy a betérőknek a szabályokat ismertesse. Egy random játékon kell részt venniük, amennyiben elfogadják a feltételeket, és a végéig nem szállhatnak ki belőle. Viszonylag nehéz is volna, mert minden kijárati lehetőség le van zárva. A tét minden esetben az életük, így komolyan kell venniük, hiába tűnik ez némelykor inkább egy könnyed nyári délutánnak, vagy éppen egy vakrandinak. Hogy ne legyen túlságosan könnyű dolguk, a játékmester némi csavart is iktat a játékokba, hogy mindenki saját tudása és képessége szerint játsszon, ne próbáljon meg azért csalni, mert az érzelmei befolyásolják.
Emiatt a vendégek eleinte nem is emlékeznek arra, hogyan kerültek ide, valamint, hogy meghaltak. Sok esetben a múltjukkal sincsenek teljesen tisztában, tehát nem kizárt, hogy ismerik egymást. Ez azért lehet nagyon lényeges elem, mert így nagyobb valószínűséggel fogják komolyan venni az egész helyzetet, mert a holtaknak amúgy nem lenne veszítenivalójuk. Azonban az események előrehaladtával, a győzelem pillanatáig fokozatosan előbukkannak a múltbéli emlékeik, így a játékok hangulata is dinamikusan változik ennek tekintetében.Valahol ez tudattalanul is befolyásolja a döntéseiket, de csak a legvégére értik meg, mit miért tettek. Ezek az önkéntelen, ösztönszerű cselekedetek viszont segítik Decimet a megfelelő döntéshozatalban. Nyilvánvalóan nem egyetlen adekvát válasz létezik, így ő is tévedhet, vagy csupán az emberi érzelmek, színjátékok tükrében más végeredményre juthat.
---------------------------------------------------------
Machiko és Takashi egy hétköznapi pár volt, ameddig egy autobalesett áldozatai lették. A haláluk után bekerültek a Quindecim nevezetű bárba, ahol Decim a csapos elmagyarázta hogy igazából egy játékban vannak ami akár az életükbe is kerülhet. Takashi felháborodott és kiutat keresett, amiután Decim a játékhoz vezette őket.
Játékszabályok: 7darts van mindegyik asztalon ahogy az egyik résztvevő eldobja az egyik darts a másik érezni fogja, ha a duplába dobjatok akkor duplán érezni fogja az ellenfél.
A játék elkezdődött, Takashi elsönek nem hitt ebben az egészben de ahogy meglátta ahogy kedvese a földre esik csak azért mert ő a dartsot a dartstablan a karjára dobtta, ekkor rádöbbent hogy ez nem hülyeség.
Ahogy télt az idő a játékból annyira lett nőtt a feszültség, és lassan előjött minden emlék. Machiko elmondta Takashinak hogy 10 hetes terhes, ekkor Takashi felháborodott és megvádoltta Machikot hogy igazából nem is az ő gyermekét hordja a szíve alatt.
A JÁTÉKNAK VÉGE! A játék végére Takashi nyert. Ekkor Machiko elmondott mindent hogy igazából nem is szerette és igaza volt hogy nem Takashi az apa és hogy csak Takashi pénze miatt ment hozzá feleségül.
Eljött az idő hogy Decim eldöntse ki hova megy.
Takashi a mennybe kerül, Machiko pedig a pokolba.
-----------------------------------------------------
WAAAAAAAAAAA
remélem tetszett az első rész!
Véleményeket is nyugodtan lehet írni!<33
YOU ARE READING
Death parade
FantasyHaláluk után az emberek a túlvilágra kerülnek. Vannak azonban olyanok, akik először a Queen Decim bárban kötnek ki, ahol a rejtélyes Decim egy halálos játékot játszat velük. A játék során az ellenfelek felfedik valódi természetüket és fény derült a...