Decim és ChiyukiLegfontosabb kapcsolata Chiyukihoz, a segítőjéhez fűzi, aki egyúttal az egyetlen ember, akit nem tudott azonnal megítélni. A szerelmi szál a két karakter között elég hamar megjelenik, Decim először „megérzésnek" írja le, hogy ő akarja majd meghozni az ítéletet, azonban egyre tovább húzza a döntést, amíg rá nem kényszerül, el sem mondja a lánynak, valójában ember. Később karakterfejlődésének jelentős része Chiyukihoz köthető... noha vannak érzelmei, képtelen igazán átérezni az emberek problémáit és szenvedését, egyszerűen, mert ő maga nem élt, és nem halt meg. Több lépésében megjelenik az empátia, mikor vendégei összeomlanak, néha meg is öleli őket, de a döntéseiben ennek még nincs meghatározó szerepe. Vannak nehéz pillanatai, amikor két gyilkos helyzetét érzi át a szívéhez is kap, ezek viszont mások emlékeinek, érzéseinek pillanatnyi hatásai. Chiyuki leginkább azzal biztosítja számára a fejlődést, hogy Decimnek saját érzéseivel kell szembenéznie és megbirkóznia, azok nehezítik meg a helyzetét. Chiyuki fokozatosan hívja fel a figyelmét az emberi lét olyan apróságaira, amik, már említett okokból az ő figyelmét elkerülnék, mégpedig, hogy vannak helyzetek, amikor az érzelmek, a gondolatok nem komplexek, vannak helyzetek, mikor valakiben a szeretet legyőzi a félelmet, és vannak helyzetek, amikor egy látszólag apró hiba valakit teljesen tönkretesz. Eközben a két karakter lassan megismeri egymást, elmélyül a köztük lévő kapcsolat, és az eredetileg meghatározott céllal rendelkező történések egészen más irányba futnak ki. Mikor Chiyuki végső próbája komoly szenvedést okoz a lánynak, Decim maga is összeomlik, sírni kezd, és elnézést kér, amiért az ítélet miatt végigjáratta ezen. Ekkor a szeme, a bevezetőben már említett módon elveszíti a bírák keresztjét, és teljesen zöld lesz. Chiyuki az egyetlen, aki ebben a helyzetben is képes támaszt nyújtani neki, hiszen emberként megélhetett hasonló szituációkat. A lány azzal búcsúzik, hogy „Örül, hogy élt", és ennek fontosságát a férfi is kihangsúlyozza... hiszen minden élet értékes, amely tanulással telt. A rész végén Decim először miatta mosolyog, később bábúját is nagy becsben tartja... fejlődése abban is megnyilvánul, hogy a legközelebb hozzá érkezőket már mosolyogva, barátságosan fogadja. Sorsáról ugyan nincsenek további információink, és második évadot se nagyon ígérgetnek, de feltehetően igazságos, empatikus bíra vált belőle.
DU LIEST GERADE
Death parade
FantasyHaláluk után az emberek a túlvilágra kerülnek. Vannak azonban olyanok, akik először a Queen Decim bárban kötnek ki, ahol a rejtélyes Decim egy halálos játékot játszat velük. A játék során az ellenfelek felfedik valódi természetüket és fény derült a...