Şok

15 0 0
                                    

Ne olucaktı şimdi napıcaktı... Sürekli arıyo,internet üzerinden mesajlar gönderiyo ama hiçbirinden cevap alamıyodu. Bazen bir umut geçmiyceğini bilsede camın önünde onun geçmesini bekliyodu. Aradan yaklaşık 2 yıl geçmişti ama onu daha dün görmüş gibi sabırla gelmiyceğini bile bile bekliyordu. Ama aşkda gelmiyceğini bile bile beklemek diğilmiydi zaten. En yakın arkadaşlarından birisi bir gün telefonda ona arkadaşının esas oğlanımızı halen beklediğini ama artık umutsuzluğa kapıldığını çok üzgün olduğunu ve ikisinin artık birlikte olması gerktiğini ona yardım edip edemiyceğini sormuştu. Canı gerçekten acıyodu ve arkadaşına ihanet etmiş gibi hissediyordu bu herkez için iyi olucaktı, kabul etti. Günler sonra aynı arkadaşından bir telefon daha geldi ona esas kızımızın esas oğlanımızı sevdiğinden şüphelendiğini böyle birşey olup olmadığını sormuştu. Esas kızımız şok olmuştu eğer söylerse herşey mağaf olucak arkadaşı dahada üzülücek ve herşey b*ka sarıcaktı. Arkadaşı için bunu yapabilirdi o kardeşim dediği insandı onun için üzülebilirdi hem en fazla nekadar üzülebilirdiki? "Hayır" dedi " saçmalama nasıl böyle birşey düşünürsün!" " benim sana birşey söylemem gerek o seni seviyomuş" dedi arkadaşı ŞOK!

Özgecan'ı gözyaşlarıyla anıyor ve "yeter artık" diyoruz. Fiziksel gücün üstünlük olmadığını anlayan bir dünya dileklerimizle...

#Simsiyah

Ayyy Ben Çok "Aşk"ım:)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin