•[13]•

206 6 1
                                    

Líbali jsme se a Martin mi sahal na zadek když jsem na něm seděla obkročmo.Martin mi začal sundavat tričko,když mi ho sundal tak se ušklíbl a líbal mě na krku,Martin se přetočil na mě(btw já jsem měla jen kalhotky a Martin jen boxerky).Martin mě líbal na krku a pomalu sjížděl dolů ke kalhotkám,já jsem vzdychala.Martin ani na chvíli neváhal a sundal mi kalhotky,začal mi to tam dole dělat pusou.Vzdychala jsem čím dál tím víc,Martin přestal a přesunul se ke mě nahoru a líbal mě.Martin si sundal boxerky a pronikl do mě.Potichu jsem vzdychala a Martin jel švy tempo,oba jsme vzdychali a Martin mě přitom líbal,párkrát jsem zakňučela a Martin se pousmál a jemně  vzdychal.

Najednou jsem se probudila v Martina objetí a zjistila jsem že to byl jen sen.A že jsem usnula v tu chvíli kdy jsme se líbali a já jsem se ďábelsky usmála.Byl ještě večer a ještě furt byli blesky,bála jsem se a přemýšlela jsem nad tím snem...Sakra proč by se mi zdálo že jsem spala s Martinem,miluju ho a dost mi chyběl ale tohle je extrém...pomyslela jsem si.Venku problikl blesk a já jsem se lekla a Martina jsem obejmula pevněji.

Už je ráno,celou noc jsem nespala protože jsem se bála a přemýšlela jsem.Martin se vzbudil a při pohledu na mě se usmál

Martin: dobré ráno "usmíval se"

Tereza:dobré ráno"lehce jsem se usmála protože jsem byla unavená"

Martin:jak jsi se vyspala?"koukl se mi do očí"

Tereza:já jsem nespala"řekla jsem unaveně"

Martin:jak to?"řekl smutně"

Tereza:zdál se mi divnej sen ze kterého jsem se probudila a pak jsem nemohla usnout a bála jsem se"řekla jsem unaveně a koukla jsem se mu do očí"

Martin:a co se ti zdálo?"koukal se mi do očí"

Tereza:...já si zdřímnu"vyklouzla jsem z Martina obětí a otočila jsem se na posteli k němu zády"

Martin:dobrou

Cítila jsem jak mi Martin dal svou ruku na bok a po chvíli ji dal pryč a zvedl se z postele a pak už jsem zavřela oči a nic víc si nepamatuju.Když jsem se probudila  a otočila jsem se na druhou stranu,tak jsem vydělá Martina který sedí u počítače.Martin si mě všiml a usmál se

Martin: dobré odpoledne"usmál se"

Tereza: dobré"pousmála jsem se a otočila jsem se zase ke zdi a chtěla jsem ještě spát"

Martin:tak to ne,už spát nebudeš

Martin se zvedl od počítače a šel za mnou do postele,lehl si a začal mě lechtat já jsem se začla smát a bránit se

Tereza:Martine nech mě prosím, Marťo!"smála jsem se"

Martin:ne"zasmál se"

Tereza:já se ti tu počůrám"smála jsem se"

Martin se zasmál a přestal mě lechtat,já jsem se otočila k němu a sedla jsem si na něj obkročmo a začla jsem ho taky lechtat a Martin se smál a chytl moje ruce abych ho nemohla lechtat

Tereza:to není fér"udělala jsem uražený výraz"

Martin:ale je"ušklýbl se"

Martin:no tak,nedělej uraženou"usmála se"

Furt jsem dělala uraženou,Martin mi z ničeho nic dal pusu.Já jsem ho svalila na postel a pusu jsem mu oplatila A
a začervenala jsem se.

Omlouvám se za pravopisné chyby

falešná naděje [Grey256/Dorian]Kde žijí příběhy. Začni objevovat