Bölüm 4

93 5 5
                                    

Aykut bey herkesi evden yollamış . Bütün gerçekleri eşine anlatip vicdanini rahatlatacak.Eskiden olduğu gibi hayatlarini duzene sokmaya çalışacaktı .

Eşinin çok sevdiği o bahar ayları gelmiş kuslar sesleriyle erik agacinin çiçeklerine eşlik ediyorlardı . hafifçe cami araladı Aykut bey ancak içeriye sızan çiçek kokularının eşini sakinleştirmesi dileğiyle başladı konuşmasına .

  - Güzel esim benim bugün  nasilmis bakalım , biraz sohbet etmek istermiymiş ?

- Benim eşim isterde ben hiç onunla konuşmammı .

Demesiyle tesbih yaptığı Ahmed ini sorar hemen . Boynunu asar Aykut bey . Oysa nasilda emindi gunlerdir dusunup hazirladigi kelimelerden son bir kez kendini toplar.
Aykut bey

- Canim benim hayat bize ne getirirse getirsin önumuzde yasiyacagimiz seyler beni senden ve çocuklarimizdan asla vazgeciremez.
Sendende bunu bekliyorum bir tanem .
Eşi doğrulmaya calisarak :

-Ne oldu Aykut ' um Ahmedime ne oldu " der.

-Senden sadece sağduyulu olmani istiyorum ve ne olursa olsun hayat her aniyla yasanmaya deger sozunu algilamani istiyorum , buyuk bir kaza gecirdin , bu kazada seni kaybedebilirdik . Rabbime hamd olsunki yanimizdasin . Oglumuz ahmed ise suan cennet bahcelerinde kosup oynuyor .
 
   Esi goz yaslarina bogulur tabiki Aykut beyde ona sarilir ve aglarlar.
hayal hanim

  - ama ben ruyamda ahmedimi goruyorum . karanlik sokaklardan bana cagiriyor "gel annecigim beni al " diyor . Yavrum gunahsiz degilmi aykut o cennet bahcelerindedir o gunahsiz bir melek .

  Aykut ahmedi soylemis ama bir turlu esine felc oldugunu anlatamamıştı.

Hayal hanim
- Aykut beni oğlumun mezarina getir oglumun mezarina sarilip onu koklamak istiyorum
. Ona arkadas guller dikmek istiyorum " der ve yataktan doğrulurken yere düşer.
Aykut bey hemen atilip esini tutar ve yerine yatirir .
- Hayal ne yapiyorsun sen kendini henuz toplamadin iyilesince gideriz .
hayal hanim

- ne diyosun Aykut takvimi gormedimmi sandin , ya camdan disariya hic mi bakmadim .Bu kazayi gecireli 3.5 ay olmus bana butun gercekleri aciklayabilirsin ben felc miyim ???

Aykut bey susmuş dakikalar durmuş ,dunya bile dönmeyi  unutmus o an doktorun bütün gerçekleri birden soylememesi gerektigini hatırlamış!

Kuruntular ArasındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin