Bölüm 5

44 3 0
                                    

Sonunda köşeye sıkışmıştı , Aykut bey başka çaresi yoktu anlatacaktı gerçekleri ! Derin bir nefes aldı ve başladı günlerdir sıkıştığı cümlelerden çıkmaya. 

- Bitanecik Eşim benim her şeyi anlatacağım sana ama sakin olmanı istiyorum ama bu gerçekler ne kadar  seni ve bizleri üzsede biz sağlam birbirine bağlı bir aileyiz ve hep öyle kalacağız .

Hayal hanım şaşkın ve sessiz dinlemekte eşini , acaba eşinin bu anlatacakları Ahmedinden dahamı  önemli idi. Daha çokmu acı verecekti ona ama ne anlatırsa anlatsın Ahmedin acısını dimdiremezdi.

Aykut bey aylardır geceli gündüzlü kafasını bile kaldırmadan eşinin yatağının yanındaki yatağından doğruldu .

_ çocuklarımın annesi bitanecik eşim çok ağır bir kaza geçirdin seni ameleyata aldıklarında her şeye hazır olmamış söylenmişti . Seni sağ salim bizlere bağışlayana hamd olsun !

Hayal hanım eşinin sözünü keser gibi olur,
Aykut bey bunu hisseder ve
-ne olur canım bir dinle ben konuştuktan sonra ne istersen söylersin ama şimdi cesaretimi toplamışken izin ver . der ve konuşmaya devam eder . Sadece beldeki sinirlerde ufak bir zedelenme olduğu için  yürüyemiyorsun asıl sonuç bugün gideceğimiz uzman doktor tarafından açıklnacak " der.

Gözü saate takılır .
_Saat 12 yi gösteriyor .Randevu saatine 2 saat var .Hadi hazırlanıp çıkalım .
    
     Hayal hanım  gözlerinden akan yaşları durduramaz olmuş Ahmedin mi yoksa kendi  çaresiz muhtaç halinemi ağlasa bilemez . Eşini bu halde yalnız bırakmıştır , adeta kaçarcasına gitmiştir odasından .

Çünkü  tutamaz kendini arka bahçeye atar ve sesi çıktığı kadarıyla çığlık atarr !!

Hayatında ilk defa bu kadar dolmuş ve sona gelmiştir .

Kuruntular ArasındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin