-Bomi-
Aku suka Luhan. Aku takut lah kalau² si Krystal tu cuba ambik dia. Macam mana aku nak confess ni? Aku risau aku tak dapat nak confess. Hmmm nak tanya Kai ke.. diam je?? "Woi monyet!! Dah suka tu suka jelah. Tak yah nak pendam. Dia pun suka kau. Jangan risau.." ish mamat ni suka sangat muncul tiba². Geram aku. Haihh.. dia ni suka sibuklah. Tapi betul ke Luhan pun suka aku?? "Emm. Wehh.. betul ke..." tak sempat aku habiskan ayat. Dia memotong "iyee.. betul. Dia sukakan kau. Dia cakap dekat aku" jawab Kai sambil makan ayam goreng.. hmm kalau betul kenapa dia tak confess? Dia malu ke? Ke dia nak jaga standard dia as pelajar cemerlang and sebagai budak kelas atas? Hmmm.. "hmm Kai.." "ye?" "Kau tahu ke kenapa dia tak confess dekat aku lagi?" "Sebab dia malu lah woi" "bukan sebab aku dari kelas bawah and untuk jaga standard dia?" "Dia kalau dah suka dia tak pikir pasal standard dah.. dia nak kau tapi dia malu nak luahkan. Tu je." Hmmm tapi sampai bile? Haihh.. dah lah baik aku masuk kelas. "Aku masuk kelas dulu tau. Annyeong." "annyeong" aku beredar dari situ dan masuk ke kelas aku. Sesampai saja aku kedalam kelas. Aku duduk di meja aku. Ada sekeping memo pad dia atas meja aku yang tertulis
"Jumpa aku petang ni. Dekat pagar sekolah. Aku nak bawak kau pergi somewhere.. -Luhan-"
Dia nak bawak aku pergi mana ni? Haihh. Terpaksa mengekor jelah..
-balik sekolah-
-Luhan-
Okay aku kena confess jugak harini. Tak kira apa pun yang berlaku. Aku nak bawak dia tempat favourite aku untuk my favourite girl.
-No one-
Bomi ternampak Luhan dipagar sekolah dan menuju ke arah Luhan. Bomi tak perasan yang ada seseorang sedang memerhatikan dia. Dia berjalan tanpa mengendahkan orang disekeliling dia.
-Bomi-
Mana dia nak bawa aku ni? Seram pulak aku. Aku ternampak Luhan. Aku berjalan kearahnya. "Awak nak bawak saya pergi mana ni?" "Awak ikut jelah *tarik tangan Bomi*" kata Luhan. Mana dia nak bawak ni? Ehh? Naik kereta dia? Aku pikir naik bas. Kenapa tiba² ni? Apa dia nak buat dekat aku? Aduhh.. hmm "jangan risau saya takkan apa²kan awak Bomi. *senyum*" "hmm okay.." nasib baik. Tapi dia nak bawak pergi mana ni? Haihh macam jauh je tempat dia nak bawak ni. Dah lah aku tak cakap dengan eomma lagi ni. Hmm. Baik aku bagitahu dia. "Awak. Saya tak ba...." tak sempat aku habiskan kata² aku Luhan menyampuk "jangan risau. Awal² lagi saya dah bagitahu eomma dengan appa awak." "Awak cakap apa dekat diorang?" "Saya cakap yang saya nak bawak awak pergi berjalan dekat someplace yang special untuk saya dekat diorang. Diorang dah tahu dekat mana. Awak je tak tahu lagi. And saya cakap saya nak pinjam awak untuk selama 3 hari 2 malam. Diorang izin kan dah." What?! 3 hari 2 malam? Nak buat apa ni?! Lama sangat tu! "Nak buat apa lama sangat ni?! Lagi satu awak nak bawak saya pergi mana?! Saya tak bawak baju langsung lah!" Marah aku kepada Luhan. "Saya nak bawak awak pergi holiday. Saya nak awak tahu something yang dah lama saya simpan. Jangan risau saya dah cakap dengan cikgu kelas awak. Pasal baju tu nanti kita beli dekat sana. Kai and Xiumin pun tahu dan diorang taknak ikut. Saya dah ajak. Diorang yang taknak. Takda siapa akan kacau kita." Hahh?! Haihh buat keputusan bukan nak bagitahu aku dia ni! "Hmm yelah. Apa benda yang awak nak bagitahu ni? Bagi jelah tahu sekarang." "Sampai masanya saya bagitahu awak" "hmm yelah"
-No one-
Sedang Luhan dan Bomi rancak berbual didalam kereta. Mereka tidak sedar yang sebuah kereta telah mengekori mereka. "Takkan lah dia nak bawak Bomi tu pergi tempat favourite dia tu." Omel pemandu kereta mini cooper itu. Di belakang kereta itu mempunyai sebuah kereta mercedes yang mengekori mereka jugak. Mereka kelihatan seperti konvoi ke arah tempat yang dituju Luhan.
YOU ARE READING
You're Mine
Fiksi PenggemarLuhan ialah seorang pelajar terpandai di sekolah. Disebabkan kepintarannya, dia menjadi angkuh dan memilih kawan yang dari kelas atas saja. Dia membenci pelajar yang berada di kelas bawah. Dia dari keluarga yang berada. Keluarganya penyumbang besar...