2

493 41 32
                                    

••

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

••

oikawa , annesinin onu getirdiği yere baktı çatık kaşlarla.

"burada ne işimiz var? beni iwa-chan'a götüreceğini söylemiştin."

"öyle yaptım tōru."

oikawa kafasını annesinden çevirip tekrardan önündeki mezarlığa döndü.

"anne, zaten iwa-chan'ı görmeyeli üç buçuk hafta oluyor. lütfen, şaka kaldıracak durumda değilim. beni ona götür."

"tōru..."

bayan oikawa'nın gözleri dolarken tōru kafasını iki yana salladı. annesi neden ağlıyordu?

"ben... çok üzgünüm, tōru..."

oikawa kafasını iki yana salladı. annesi şaka yapıyordu. annesi şaka yapıyordu ve bunu kanıtlayacaktı.

bacağındaki kırığın tam iyileşmemişsin rağmen olabildiğince hızlı bir şekilde mezarlığa daldı oikawa. annesi arkasından oğlunun adını bağırıyor, dikkatli olmasını söylüyordu ama oikawa'nın umrunda değildi. onun tek derdi iwa-chan'ının orada olmadığını kanıtlamaktı.

bacağının ağrısı katlanılmaz bir hale gelse de durmadı ve daha önce iwa-chan'ıyla birlikte ziyaret ettiği iwaizumi ailesinin mezarlığına vardı.

önde gördüğü iki isim yıllardır oradaydı. iwaizumi hep büyükannesi ve dedesini ziyarete buraya gelirdi.

fakat artık sadece iki isim yoktu.

iwaizumi hajime.
10.06.1994
20.07.2012

oikawa gördüğü şeyle nefesini tuttu. durduğu yerde dengesini kaybederek dizleri üstüne yere kapaklanırken bacağındaki ağrı dayanılmaz bir hal almıştı.

ama gözlerine hücum eden gözyaşlarının nedeni bu değildi.

"iwa-chan?.."

titrek sesiyle mezar taşına bakarken ellerini uzattı oikawa. bedeni olduğu yerden mezar taşına ulaşamazken kendini durduramadı ve yüz üstü yere çakıldı.

burnuna ve alnına saplanan acıyla elleri iyice titrese de kafasını iki yana salladı ve yerde kendini sürükleyerek mezar taşına uzandı oikawa.

"iwa-chan?! sen değilsin bu, değil mi?!"

gözyaşları gözünden durmadan akarken hala mezar taşındaki ismi okuyordu durmadan.

iwaizumi hajime.

yıllardır, başlarına gelen her şeye rağmen çok sevdiği sevgilisinin doğum günü partisinden sevgilisiyle kavga ettiği için erken ayrılmış ve evine giderken sarhoş bir şoförün kullandığı arabanın çarpması sonucu hayatını kaybetmişti.

forgive • iwaoiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin