Dimineata m-am trezit devreme. Era abia ora 09:25 si am pornit greoi spre baie. Nu mai stiu la cat am adormit dar sigur era tarziu. Jos ma astepta mama cu micul dejun si un zambet cald.
-Buna dimineata, scumpa mea!
-Neata! Ce ai pregatit ? Miroase bine.
-Oua cu sunca si suc de portocale proaspat. Cum a fost aseara ?
-A fost fantastic. Am dansat si ne-am distrat. Desi, sa fiu sincera, m-au cam omorat acele tocuru.
-Maia si ideile ei traznite. Ma bucur ca te-ai distrat, draga.
Si veni sa ma sarute pe frunte.
-Sarah, tatal tau vine maine acasa si vreau sa nu iti faci planuri. O sa luam cina impreuna in oras si mergem la cinema. Eu o sa plec mai devreme. Vreau sa imi i-au liber pentru maine si cred ca vo sta pana tarziu, ca sa cimpensez orele lipsa. Sa ai grija de tine, draga. Mi-a spus mama, in timp ce isi lua geanta si pleca.
Tatal meu era pilot de avion si calatorea foarte mult. Lipsea se acasa destul de des dar si cand venea acasa, ne distram pe cinste. Parintii mei sunt foarte sociabili si distractivi, eu nu stiu cum de sunt asa retrasa.
Restul zilei mi-am petrecut-o citind si odihnindu-ma. Spre seara ma aflam pe divanul geamului, citind si deodata pandantivul gasit cu o seara in urma, ce secafla acum pe birou, in apropierea mea, incepu sa straluceasca. Ma uitam socata la el si putin speriata. Lumina rosiatica straluci de trei ori si se stinse.
-Ce naiba ? Priveam incurcata la el si putin speriata. O masina trecu pe strada, luminand camera si pandantivul straluci din nou. Am studiat frumoasa bijuterie insa nu mai dadu nici un semn. Am trecut peste ciudatul incident si m-am dus sa fac un dus.
A doua zi m-am trezit cu gandul la acel lantisor si la ce se intamplase cu o seara in urma. Acum era doar o bijiterie normala.
M-am dus, mi-am facut tualeta de dimineata si cand am venit in camera sa ma schimb m-ia dat prin minte sa imi pun si lantidorul. Arata bine. Era o bijuterie cu adevarat frumoasa.
Restul zilei mi-am petrecuto cu mami, facand ordine prin casa, pregatind prajituri. Seara ajunse si tatal meu, Mickele Jons, acasa. Era un barbat slabut, putin mai inalt de cat mama mea. Avea ochii mari si caprui ascunsi in spatele ochelarilor. Buze pline si un ten putin masliniu. Purta uniforma sa de pilot, un costum alb imaculat si o sapca alba cu cuzoroc. Ne-a luat in brate, ne-a sarutat pe amandoua.
-Ce fac fetele mele frumoase ? Intreaba tata cu un zambet ștrengăresc pe față.
Noi l-am imbratisat si am chicotit in timp ce intram in casa.
-Hei, hai la cadouri.
-Eu prima, spuse mama, aproape sarind din bucatarie.
Mama primi doua rochii superbe si un pandantiv subtire ce se potrivea cu tenul ei. Pentru mine avea o carte cu vampiri si una cu legende din lume si o bratara ce se potrivea perfect cu lantisorul gasit. Ne-am distrat in familie, am luar cina in oras, tata ne-a povestit intamplari din calatoriile lui. Apoi am fost la cinema unde rula comedia "Horrible Boss". Seara a fost minunata.
Mai erau 10zile pana la inceperea scolii iar eu eram deja pregatita. Aveam lecturile deja citite, lectiile repetate, toate informatiile ce imi puteau folosi in noul an.
Ma aflam pe terasa si priveam gradina jucandu-ma cu pandantivul de la gat. Imi placea mult si alte evenimente ciudate nu mai avusem. Citeam din "Vamprii Sudului" cand imi veni idea ca o viata precum in carti ar fi interesanta. M-am intins pe spate gandindu-ma la cum ar fi sa fiu vampir si deodata pandantuvul se aprinse si brusc ma aflam in alta lume unde vampiri existau. Toti se uitau la mine, ma priveau cu ochii rosii si o foame nebuna in ochii lor. Eram speriata si toti acei ochi ma priveau. Am vrut sa fug, dar nu aveam unde. Ei se apropiau tot mai mult si simteam cum imi bubuie inima in piept, pielea ma furnica si o caldura imi inabusi pieptul si deodata am sarit ca arsa, tipand.
-Of, cosmaruri stupide! Poate ma gandesc prea mult.
Mi-am zis eu in soapta, dandu-mi ochii peste cap. M-am asezat inapoi si am incercat sa imi revin dupa acel cosmar. Mi se paru atat de real..dar nu era.