Kɪᴛᴀ Sʜɪɴsᴜᴋᴇ ɪɴ ᴅᴀɴɢᴇʀ

26 4 0
                                    

Atsumu dan yang lain hanya perhatikan Shinsuke pergi meninggalkan mereka.

"Tak guna mereka. Beraninya mereka memisahkan aku dan Kita-san. Ini tidak boleh dimaafkan." Suna mengumpal penumbuk. Dirinya merasa kesal terhadap klien mereka ni.

"Aku rasa tak sedap hatilah." Kata Ginji.

"Aku pun sama." Riseki memerhatikan anak-anak buah klien mereka. Semuanya seperti mengawasi mereka.

"Biar ahh. Aku lebih khawatir dengan Kita-san. Bagaimana keadaannya disana." Ucap Osamu risau.

"Kita kena percayakan Kita-san lah." Kata Atsumu.

Dan dibalas anggukan members lain.

Sedang mereka sibuk berbual antara satu sama lain, mereka tidak perasan diri mereka didekati seseorang.

"Sape tu?." Tiba-tiba Yuto bersuara.

Semua members terus pandang pada sesosok manusia yang tidak berada jauh dari mereka.

"Heh!. Siap untuk mati disini."

Semua orang yang berada disitu halakan pistol ke arah Atsumu dan yang lain.

"Byebye yo. Boss korang takkan ikut bersama korang. HAHAHAHAHA."

























































Dorr

★★★

"Selamat datang, Kita Shinsuke.." Sapa seorang lelaki.

Shinsuke hanya lihat lelaki di hadapannya kini tengah tersenyum.

"Silakan duduk."

Shinsuke duduk betul-betul di hadapan lelaki tersebut.

"Perkenalkan.. saya ialah Ushijima Wakatoshi." Wakatoshi memperkenalkan dirinya.

"Kita Shinsuke." Shinsuke turut kenalkan dirinya.

"Jadi.. kami nak kena awasi mana satu?." Tanya Shinsuke. Terus to the point utama pertemuan mereka. Shinsuke tak suka buang masa lama-lama.

"Woww. Jangan nak tergesa sangat. Kita boleh minum-minum teh dulu." Wakatoshi tuangkan air teh ke dalam secankir cawan.

Shinsuke was-was dengan lelaki di hadapan nya kini.

"Tak perlu basa basi. Saya mau menyelesaikan pekerjaan saya secepat mungkin." Kata Shinsuke. Hatinya mengatakan bahwa Wakatoshi ni orang yang sangat berbahaya.

"Jangan nak cepat sangat. Kita baru je bertemu." Wakatoshi bangun dari duduk. Dia berjalan dan berdiri di belakang Shinsuke. Tangannya melingkari leher Shinsuke. "Sebab.. malam ni akan menjadi malam pertama buat kita berdua." Bisik Wakatoshi ke telinga Shinsuke.

"Nani?." Shinsuke angkat tangannya. Dia ingin menampar wajah Wakatoshi.

Tetapi Wakatoshi tahan pergelangan tangan Shinsuke. Shinsuke mau melepaskan diri. Tetapi.. tenaga mereka dua jauh bezanya. Terlampau jauh.

"Oi!. Lepaskan lah!. Apa ni?. Pekerjaan nya mana?." Shinsuke meronta-ronta.

"Pekerjaan?. Heh!. Itu beberapa minit yang lalu. Kini.. perkerjaan yang aku ingin kau lakukan lah adalah menjadi jalang ku." Kata Wakatoshi.

"Eh?." Shinsuke terkelu mendengarnya.

"Dan mengenai members awak yang lain, saya sudah menyuruh anak buah saya settlekan mereka. Members awak.. sudah mati. Hahahaha."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 07, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Cʜᴏɪᴄᴇ (Mᴀʟᴀʏ) - KɪᴛᴀsʜɪɴsᴜᴋᴇxᴀʟʟWhere stories live. Discover now