Misi :- Mengawasi senjata haram
Shinsuke baru saja lepas habis mandi. Dia lap rambutnya yang basah. Jam menunjukkan pukul 7 pagi. Masih terlalu awal untuk melakukan aktiviti di pagi hari. Shinsuke berjalan menuju ke almari yang menyimpan bajunya. Mencari baju yang hendak dipakainya.
"Kita-san!!."
Brukh!
Tetiba pintu dihempas dari luar.
Shinsuke terkejut. Manusia yang baru saja menceroboh ke bilik kerja Shinsuke ialah Atsumu.. Atsumu terdiam di tempat. Matanya tertumpu pada tubuh atas Shinsuke yang tidak dibaluti apa-apa kain.
Nafsunya tidak tertahan melihatnya.
"Tsumu-kun?."
Atsumu tutup pintu bilik kerja. Dia mendekati Shinsuke.
"Tsu.. Tsumu-kun?." Shinsuke hairan dengan kelakuan Atsumu.
Kini Atsumu berdiri di hadapan Shinsuke. Jaraknya terlalu rapat.
"Nee.. Kita-san.. kenapa Kita-san terlihat amat seksi di waktu pagi begini?."
"Eh?." Shinsuke blur kejap. Dia pasang wajah yang sulit diartikan.
Ahh~~ terlalu polos sekali. Atsumu menyentuh lembut bibir Shinsuke. Lama dia menyentuhnya.
Ahh~~ lembutnya~~ Sakin lembutnya membuatkan Atsumu mau Shinsuke menjadi miliknya seorang. Dia tidak ingin kongsi Shinsuke bersama mereka semua. Atsumu tau.. bukan dia saja menyukai Shinsuke. Semua members amat menyukai Shinsuke. Sebab tulaa..
Shinsuke.. hanyalah miliknya seorang..
Atsumu mendekatkan bibir pada bibir Shinsuke. Shinsuke sedaya upaya tolak dada bidang Atsumu. Tapi Atsumu terlalu kuat bagi Shinsuke.
"Tsu.. Tsumu-kun?."
"Shh.."
Semakin lama, bibir mereka semakin hampir.
Bugh!
"Oi Tsumu!."
Osamu baru saja musnahkan pintu bilik kerja Shinsuke.
"Apa ni Samu?!!." Marah Atsumu. Kacau line betullah mamat sekor ni.
"Oh. Aku suruh kau beritahu Kita-san yang kita ni ada kerja. Tapi kau malah ambik kesempatan. Ahh Tsumu. Kau ni memang mencuri kesempatan betulllah!!." Osamu jauhkan Shinsuke dan Atsumu. "Gomen Kita-san. Abaikan Tsumu ni." Osamu terus menarik Atsumu keluar dari bilik kerja Shinsuke.
Shinsuke hanya perhatikan kembaran tu pergi. Shinsuke sentuh bibirnya. Hampir bibirnya mau dilahap oleh Atsumu. Syukurlah Osamu menyelamatkannya.
★★★
Shinsuke lihat isi yang tertulis di surat yang baru saja diberikan oleh Yuto.
"Jadi.. pekerjaan kita hari ni ialah mengawasi senjata haram?." Tanya Shinsuke inginkan kepastian.
"Haah. Menurut pertemuan kita ngan klien, hari ni. Dalam pukul 15:00 p.m." Terang Yuto.
"Okey. Kita buat persiapan dulu. Dalam pukul 13:00 p.m kita akan bergerak ke tempat pertemuan dengan klien kita." Kata Shinsuke.
"Baik Kita-san.."
Mereka semua beredar dari situ kecuali Shinsuke.
YOU ARE READING
Cʜᴏɪᴄᴇ (Mᴀʟᴀʏ) - Kɪᴛᴀsʜɪɴsᴜᴋᴇxᴀʟʟ
Ficción históricaDᴀʟᴀᴍ ᴅᴜɴɪᴀ ɴɪ ᴀᴅᴀ ᴅᴜᴀ ᴘɪʟɪʜᴀɴ ᴅɪʟɪɴᴅᴜɴɢɪ ᴏʀ ᴍᴇʟɪɴᴅᴜɴɢɪ ᴊᴀᴅɪ.. ᴀᴘᴀ ᴘɪʟɪʜᴀɴɴʏᴀ?.