Hoi ik hoop dat dit gelezen word
------------------------------------------------------------
Ik liep.dat was het. Maar uiteindelijk liep ik niet, nee ik rende. Voor wat zou je denken? Voor een wolf. En nee, het was geen gewone wolf,nee hij was net zo groot als een pony! Dus ik rende en rende maar ik struikelde. Zo dom van me want daarna voelde ik wat raars. Iemand die kneep me. Tenminste, zo voelde het. Maar het was wat anders. Die wolf beet me heel zachtjes.ik keek hem aan en opeens was hij een mens en hij nam me mee. 'Nee stop! Stop alsjeblieft wat gebeurt er! !!!!!!!!' Dat was wat ik wat ik zei. Hij nam me mee en toen werd ik rustig. Hij zei:'hoi ik ben Jack' 'en jij?'
Ik zei'uhhhh ik b-ben Jill' 'hoi Jill ik weet dat dit opeens een beetje veel is je word achternagezeten door een wolf en dan zachtjes gebeten en dat zie je die wolf veranderen in een mens' 'ja een nogal ongemakkelijke situatie' 'kom maar mee dan zal ik je alles uitleggen'
--------------------------------------------------------------------------------------
Ooohhhh ik ben zo erg sorry ik ben gewoon erg en #droog oke dat was raar mijn ja........... DoeiWat vonden jullie van Jill en Jack?
Ik verklap al het heeft met mates te maken!!!!:mates!!!!!
JE LEEST
My wolf and me (VOLTOOID)
Hombres LoboHEEEY dit is mijn eerste serieuze boek voor de rest alleen wat flauwekul dus dit is een stukkie! --------------------------