Vele álmodtam. Egy lélegzetelállító tengerparton sétáltunk kettesben, papucs nélkül. A forró, fehér homok égette a talpunk, de ennél sokkal jobban égetett a vágy, hogy ez valós legyen. A legjobb résznél keltem fel. Épp a vállamra tette a kezét, megmarkolta, maga elé fordított, derekamra tette a másik kezét, és finoman felém hajolva megcsókolt (volna), ha nem kelek fel a pillanatban, amikor a szánk összeér. A szívem még most is hevesen ver, ha csak rágondolok. Mindegy, már megint túl sokat elmélkedtem ezen. Induljunk suliba.
Ahogy a fogam mostam, rájöttem hogy utálom ezt a nyakláncot. Biztos, hogy nem tetszene neki sem. Időm nincs megkeresni a másikat, szóval marad ez. Próba szerencse.
Arra lettem figyelmes, hogy a szokásos playlistem helyett hagyom, hogy a Spotify magától dobálja nekem a zenéket, és a szokásos reggeli ego boost helyett épp az Another Love megy és én egyáltalán nem bánom. Lehetnék még ennél is nyálasabb? Nem hiszem. Nem sokára odaérek a barátaimhoz. Ott tali.
- Hot boy summernek annyi. Eliot fülig szerelmes.
-Biztos? - kezdte rá Lilith. Utálom. Mindig igaza van.
- Ez most más. - próbáltam mentegetőzni, de ezej a ribancok ismernek. Inkább mutatok nekik egy képet.
- Ő??? - sose néztek ekkorát. Látszik, hogy most tényleg megleptem őket.
- Baj van vele? Csak nem Ő is fekete fehér? - kérdeztem elég durván.
- Nem csak fekete fehér,
- Ő a suli homofóbja. - mondták ketten. Először Lilith, majd Luna.
- Te egy kibaszott kő alatt élsz? - ütött meg Lilith hevesen. - Mindenki tudja rajtad kívül, hogy téged utál a legjobban a suliban. Szállj már ki a rózsaszín felhőből, és láss reálisan.
Nem is utál. Figyelmet fordít rám. Ő a legnagyobb rajongóm. Tudom, hogy nem a legjobb a kapcsolatunk, de tudom, hogy nem utál.
- Jó, lehet hogy utál, de lehet hogy otthon rám gondol. - tettem fel a maszkom, ami egyben a védekezési mechanizmusom is.
- Biztos, hogy csak rád gondol. Biztos vagyok benne. - válaszolt cinikusan Luna. Igaza volt.
- El kell mennem a mosdóba. Ribik, mindjárt jövök.
Valójában majd bepisiltem, ezért szaladtam a wcre. Ahogy kinyitottam az ajtót, ott állt előttem, kezet mosott épp. Fekete pólóban, szaggatott farmerben, egy ezüst gyűrűvel a mutatóujján. Ki más Ő? Isaac. A fűszeres, markáns parfüme egyből megcsapta az orrom.
Bevallom, nagyon féltem bemenni, egy jó 3 másodpercig ott álltam és hezitáltam, hogy bemenjek-e vagy sem. Végül a természet döntött, és úgy döntöttem, bemegyek.
Próbáltam nem rá nézni, de ő elég feltűnően méregetett. Nem fogok hazudni, jól esett. Ami ezután történt, megállította a szívem egy percre.
Isaac körbenézett, majd egy lépéssel közelebb lépett, és ennyit szólt:
- Nagyon tetszik a nyakláncod.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nyaklánc (18+)
RomanceLilith élete sosem volt a legegyszerűbb. Viszont látni, ahogy a kettő férfi aki felé valaha érzéseket táplált egyre közelebb kerülnek egymáshoz, összetöri őt. Vagy mégsem?