Yüzümü bir gölge kaplıyordu. Gozlerimi
açınca yanımda bir kız fark ettim. Sonra ona "SENDE KIMSIN" dedim. Oda bana
"BENIM ADIM NEHIR SENIN ADIN NE"
bende "ADIM MARY" dedim. Oda "MEMNUN OLDUM" dedi. Sonra tanıştık.
Adaya nasıl geldiğini anlattı. Onunla birlikte ağaç yapraklarından ve dallardan küçük bir ev yaptık. Ve yataklarimizi yerlestirdik. Nehir'i çok sevmeye başladım. Nehir'e dedim ki: NEHIR BEN
SENI SEVMEYE BASLADIM IYIKI TANISTIK IYIKI ARKADAS OLDUK. Oda bana aynı cevabı verdi. Hava karariyordu. Hemen NEHIR le birlikte ateş yaktik. Nehir le biraz konuştuk. Bana ailen varmı. Nasıl buraya geldin dedi. Bende dedim ki benim jack adında küçük bir kardeşim vardı. Sonra
Hemen goz yaşlarına boguldum. Nehirde
bana neden agliyorsun dedi. Ona cevabım şu oldu.: sana hikaye mi antalacagim.
Nehirde tamam dedi. "Bu ADAYA şöyle geldim. Yanımda kardeşim jack vardı. Annem ve babam öldüğü için uçakla miami ye gitme ye karar verdik. Annemin ve babamın ölümü bizi çok üzdü. Bunun için havalimanına gittik. Ordan uçağa bindik. Uçak tribulansa girdi sonra kanatları yandı. Uçak düştü ve bizde bu adaya düştük. Sonra kendimize yiyecek aramaya gittik. Bir kaç tropikal meyve bulup kardeşimle yedik. En azından biraz olsun karnımızı doyurmustuk. Ateş yaktik. Yapraklardan yatak yaptık. Sonra uyuduk.
Bir sonraki gün gece yattığımız yeri kurtlar bastı. Agladik. Kardesimle birbirimize sarıldık. Çok korkmustuk. Kurtlar üstümüze gelip hir hir sesler çıkıyorlardı. Kardesimle ben kaçmaya çalıştık. Ancak ne kadar geri gidersek kurtlar o kadar üstümüze geliyordu. Sonunda bir ağaç buldum ve tirmandim. Ama kardeşimi yanıma alamadım. Kardeşim kurtlara yem oldu kurtlar kardeşimi yedi. Çoook üzülüp çoook ağladım. Sonra aradan 15 gün geçti. Ogün bu günden beri açım ve kardeşimi özledim. Nehir e baktım ve ağlıyordu. Sordum NEHIR neden agliyorsun dedim. Oda bana dedi ki......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adada mahsur
AventuraMary ve küçük kardesi Jack ile uçakla Miamiye giderlerken uçağın düşmesi sonucuyla adada mahsur kalirlar.