"Μωρό μου, είναι η σειρά σου", λέει γλυκά ο Namjoon.
Ο Jungkook μοιάζει σκυθρωπός σε αυτά τα λόγια. Είναι εξουθενωμένος και δεν θέλει να βουρτσίσει τα δόντια του. Θέλει απλά να κοιμηθεί ώστε να μαζέψει ενέργεια για την επόμενη ημέρα, που λογικά θα είναι το ίδιο κουραστική.
"Αν δεν το κάνεις μόνος σου, θα σου τα βουρτσίσω εγώ."
Τα μάτια του νεότερου ανοιγοκλείνουν, σαν να είναι όντως πολύ κουρασμένος ή να επεξεργάζεται την προσφορά του αγοριού του. Δεν είναι σίγουρος αν άκουσε σωστά. Μπορεί εξαιτίας της κούρασης να ακούει διάφορα.
"Έλα τώρα, είναι σημαντικό να βουρτσίζεις τα δόντια πριν πας στο κρεβάτι." Δυσανασχέτηση και μετά παράδοση. "Κάτσε κάτω και θα το φροντίσω εγώ."
Ο Jungkook τον υπάκουσε. Κάθισε πάνω στο κλειστό καπάκι της λεκάνης και κοιτάει ψηλά τον Namjoon, περιμένοντας. Ο Namjoon απλά του χαμογελάει, πιάνοντας την οδοντόβουρτσα και πιέζοντας το σωληνάριο για να βγάλει μικρή ποσότητα οδοντόκρεμας πάνω στις μικροσκοπικές πλαστικές τρίχες. Γυρνάει στον Jungkook, σαν να μην είναι τελείως περίεργο αυτό που συμβαίνει.
Ο Jungkook είναι σχεδόν έτοιμος να διαμαρτυρηθεί, να τον σταματήσει. Μπορούσε να το κάνει μόνος του, όμως ο Namjoon γονάτισε μπροστά του, με την οδοντόβουρτσα στο χέρι. Έπιασε απαλά με την μεγάλη παλάμη του τον λαιμό του Jungkook, έτσι ο νεότερος δεν κατάφερε να μιλήσει.
"Άνοιξε", του είπε ο Namjoon.
Ο Jungkook αισθάνεται μία ξαφνική αύξηση ζεστασιάς στο στομάχι και τότε ο Namjoon οδήγησε την οδοντόβουρτσα μέσα στο στόμα του.
Είναι τόσο ευγενικός με τις κινήσεις του, πιέζοντας την οδοντόβουρτσα στην επιφάνεια των δοντιών του Jungkook και βουρτσίζοντας με απαλές, μικρές κινήσεις. Δουλεύει προσεκτικά, κρατώντας σταθερό το χέρι του, δίχως να πάρει στιγμή τα μάτια από το στόμα του Jungkook.
YOU ARE READING
Relaxed | Namkook ✓
Fanfiction❈ 𝒐𝒏𝒆-𝒔𝒉𝒐𝒕 ❈ Ο Jungkook και ο Namjoon ζουν μαζί εδώ και δύο χρόνια. Βρίσκονται και οι δύο στην τουαλέτα, πάνω από τον νιπτήρα και μπροστά από τον καθρέπτη, όπου μετά από μία αρκετά κουραστική μέρα ο Namjoon πλένει τα δόντια του. Ο Jungkook στ...