Onlarda çok heyecanlıydı. Çok heyecanlıyım. "Doktorluk" dedi. Çok sevinmiştim. İçim içime sığmıyordu. Ailemde sevinmişe benziyordu. Ama kardeşim mutsuzdu. Herkesin adı okunduktan sonra ailelerimizin yanına ayrıldık. Herkes evine gidecekti. Yarın okula başlayacaktık. Doktorluk bölümünün olduğu yere gittim. Forma ve ders kitaplarını aldık. Kardeşim hala üzgündü. Arabaya bindik kemerlerimizi taktık. Arabada bir sessizlik oluşmuştu. Annem ve babam bu sessizliği bozdu. Annem "kızım Tebrikler seninle gurur duyuyorum." Söz babama geçti. "Aferim benim kuzuma geleceğin doktoru" dedi. Geleceğin doktoru deyince bir değişik gelmişti. Ama öyleydi ben kısmen doktor olmuştum. Buna alışsam iyi olurdu. Ben bunları düşünürken eve gelmiştik. Kardeşim hala durgundu. Odama çıktım. Formalarımı astım. Kardeşimle konuşmaya karar verdim. O yatağında kitap okuyordu. Kitabı çektim kendimi yatağa attım. "Noldu bugün durgunsun"
"Yok bişey" bişey olduğunu anlamıştım.
"Söler misin lütfen"
"Sen gidiyosun üzülüyorum o yüzden sen gidersen derslerime kim yardım edecek"dedi yaşlar akarak gözlerinden. "Üzülme ben gelicem hem sen kendin başarabilirsin ağlamaa " dedim tamam anlamında salladı başını. Kardeşim ve ben yatağımıza yattık. Artık uyuma vakti gelmişti. Yatağımda düşüncelere dalıp uyumuştum ta ki alarmın sesine kadar kalkıp yüzümü yıkadım ve formalarımı giydim. Kahvaltımı ettim.
Yeni okuluna gitmeye Hazırdım. Babam beni aşağıda bekliyordu. Annem ve Kardeşimle vedalaştım. Kardeşimin gözleri dolmuştu. Annem ağlıyordu. Bende ağlamaya başlamıştım. Daha fazla ağlamadan arabaya yöneldim. Bavullarımı babama verdim. Ve arka koltuğa oturdum. Babam bavullara bagaja koydum ve gidiyorduk. Annemlere el salladım. Duygulanmıştım. Babam beni havaalanına bıraktı. Uçağın kalkmasına 2 dakika vardı. Hemen kapıya yöneldim. Bavulumu verdim. Ve cam kenarına oturdum. Geldik ve okulun önündeydik. Kocaman ve harika bir okuldu. Girmek için çok heyecanlıydım. Bissürü insan vardı girmek için okula acaba burda neler yaşayacaktım?
Arkadaşlar sorry sınavlar falan vardı yazamadım bu arada okuyan herkese teşekkürler arkadaşlarımıza yayalım. Ve voteliyelim please sizi çok seviyorum sizi öpüyoree