70 oy siniri cok mu
abart cenesiz pic
tm 65 olsn.
o degil de arkadaslar.. violet violin violence ve bu kitapla ilgili cok iyi bir fikrim var.. ama ya sacma olursa.. ya icine sicip batirirsam..
****************************
"serinin devamı için kanala abone olup, videoya like atmayı unutmayın. güzel düşüncelerinizi de yorumlarda bizimle paylaşabilirsiniz, kendinize iyi bakın. hoşça kalın!" gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırmış videosunu bitiren chaeyoung'ı izlemeye başladığımda kayıt bittiği an kahkaha atmama engel olamamıştım.
chaeyoung, jisoo ve tanımadığım kameramanları bana bakmaya başladıklarında jennie sanki burada değilmiş gibi davranıyordu. elindeki telefonu gün içinde bir dakika bile bırakmamıştı.
"üç yüz bin like istemeyi unuttun chaeyoung." yanına gidip elimdeki suyu uzattığımda jisoo da söylediğime gülmüş ve kızının yanına gitmişti bizi yalnız bırakıp. "nereye kaçıyoruz?" dalga geçmemi umursamadan bana bakmaya başladığında çocuklarla ilgilenen jisoo ve jennie'ye dönmüştüm. jennie'nin gözü bir yandan telefonundaydı, sabahtan beri tırnaklarını telefonun ekranına vura vura ve siniri nefesler ala ala mesajlaşmasına bakılırsa kesinlikle bir sıkıntı vardı.
ben jennie'ye bakarken üstümdeki ıslaklıkla irkildiğimde hemen chaeyoung'a dönmüştüm. panik yapmış bir şekilde yerdeki su şişesini alıp bana baktığında bir yandan hızlı hızlı özür diliyordu benden. her ne kadar ıslaklık az bir şey de olsa chaeyoung oldukça fazla paniklemişti."sakin olur musun? su sadece."
"yaz dizisindeki salak kız olmak istemiyordum. özür dilerim." söylediği şeye gülümseyip tişörtümü tutan ellerini tuttum ve çocukların yanına yürümeye başladım. "yuna." seslenmemle kızım bana baktığında ryujin ve yeji de bize dönmüştü.
jisu sadece kafasına geçirdiği çilek kaskıyla kollarını ve bacaklarını açmış yatmaya devam ediyordu.
"bugün chaeyoung'la olursam bana kızar mısın?" yuna, ryujin'e dönüp kafasını abartılı bir şekilde sağa sola sallamaya başladığında ryujin yanaklarını şişirerek oflamış ve yuna'nın uçuşan saçlarını düzeltmişti. onların bu haline gülümseyemeye başladığımda beni asıl şaşırtan şey chaeyoung da gülümseyerek izliyor oluşuydu.
"of yuna da senden çok benimle." yeji kollarını önünde bağlayıp bana bakmaya başladığında cevap vereceğim anda ryujin engel olmuştu bana. "hayır! o beni seviyor."
"sen onun sadece arkadaşısın." ryujin'in dudakları büzüldüğünde gülümsememi bastırmak zorunda kalmıştım. yeji'nin dediği ilk şeyde ağlayacaktı ve yuna da sinirle yeji'ye bakıyordu.
jisu hala yerde yatmaya devam ediyordu. çilekli kaskıyla beraber.
"siz 7 yaşındasınız daha." jennie telefonunu kapatıp çocuklara bakmaya başladığında ryujin, jennie'nin dediği şeyin ardından ağlamaya başlamıştı ve jennie bununla yüzünü buruşturup yeniden telefonunu eline aldı. "hani kızının eski fuckbuddy'si kızımla olan ilişkilerine zarar vermeyecekti?" chaeyoung bana sırıtıp ryujin'i kucağına aldığında yuna da ayağa kalkmış ve chaeyoung'ın kucağındaki ryujin'in elini tutmaya başlamıştı. "yeji sana şaka yapıyor bebeğim. yuna da seni senin onu sevdiğin gibi seviyor, değil mi yuna?"
"o beni nasıl seviyor ki?" yuna söylemekte zorlandığı r'leri söylemek için kendini zorlayarak konuştuğunda chaeyoung, ryujin'e bakmayı bırakıp kafasını sonuna kadar kaldırmış ağzı açık ona bakan kızıma bakmaya başladı. "evet de geç işte. 7 yaşındasınız siz ya."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a school problem [chaelisa]
Fanfictionbayan park: kızınız kızımı ellemiş bayan manoban: 7 yaşındaki kızıma sordum az önce ryujin'i yatağa atmaya çalışıyordum o yüzden elledim dedi