Kaç saat veya kaç dakika geçmişti?
Bilmiyordu. Sadece kafayı yemek üzereydi. Elindeki telefonu duvara atmaktan başka bir şey istemiyordu. Videodan gelen sesler kulaklarını çınlatırken dişlerini sıktı.
Lanet olası Jeon Jungkook.
Odasının kapısının sesini duyunca hızla telefon ekranını kilitledi ve çattığı kaşlarını düzeltip normal bir yüz ifadesi takındı.
"Gel."
İşte, biricik annesi yüzündeki kocaman gülümseme ile kapıyı açmış ve heyecanla yatağın ucuna oturup "Jeonların hepsini yarın akşam yemeğe davet ettim. Artık sizin şu nişan için bir tarih belirleyelim. Harika olmaz mı? Sen de oğluma haber ver." dedi.
Jimin de yüzüne zoraki bir gülümseme yerleştirdi. Annesinin hevesini kırmak istemediği için oğlum diyerek sevdiği Jungkook'la tartıştıklarını söylemeyecekti.
"Olur. İyi yapmışsın."
"Ev için Busan son kararınız öyle değil mi oğlum?"
Annesi böylesine heyecanlı ve gözlerindeki parıltılarla konuşurken nasıl da onun aksi bir şeyler söyleyecekti ki? Şu dünyada görmeyi en son istediği şey, annesinin hayal kırıklığına uğraması olurdu. Herkesin kendisine ait bir dünyası ve o dünyanın merkezi varsa, Jimin için de annesi tam olarak o noktadaydı. Kimseyle kıyas yapamayacağı büyük bir sevgisi vardı.
Babasının vefatından sonra, tek dayanağı annesiydi. Beraber aştıkları o zorlu günleri annesine baktığı her an yeniden hatırlıyordu. O nedenle de kendisine verdiği en büyük söz, onu ne olursa olsun mutlu etmekti.
"Henüz bu konuyu irdelemedik anneciğim. Şu an için nişan önceliğimiz."
"Anladım oğlum. Haklısın."
Ardından tatlı gülümsemesiyle iyi geceler dileyip odadan çıkmıştı.
Ve o çıkar çıkmaz Jimin'in takındığı sahte tebessüm de anında soldu. Hiç beklemeden yeniden telefonuna sarıldı. Asla ama asla Jeon ile konuşmayacaktı. Sadece kafa dağıtmak istiyordu. O nedenle netflix uygulamasına girdi.
Jeon Jungkook arkadaşlarıyla keyifli bir şekilde içkisini yudumlamaya devam edebilirdi.
•••
Heyecanlanmakkk🤩🤩🤩
ŞİMDİ OKUDUĞUN
evermore •jikook
FanfictionJimin ve Jungkook nişanlanmak üzere olan tatlı bir çiftti. ya da herkes böyle biliyordu. 27 Ağustos 2021●