- IDIOTULE , NEMERNICULE , MI-AI FACUT O VIATA DE NIMIC !!! *tip eu aruncand vaza din fata mea ,ea spargandu-se in mii de bucati *
-DE CE EU ?! DE CE EU ?! *tip eu din nou alunecand pe gresia rece , plangandu-mi de mila *
Am adormit pe gresie cu lacrimi in ochi si toata amintirea deruland in mintea mea . Urmatoarea dimineata ma trezisem cu toate oasele impietrite .
-Damn ! imi era mai bine in pat .
Ma indrept spre bucatarie vroind sa iau micul dejun , ajungand acolo am observat un plic , din marea mea curiozitate am inceput sa citesc cea ce era in plic . Un fior imi trecuse pe spatele meu , citez cea ce era scris " Buna dimineata printesa , imi pare rau pentru caderea ta nervoasa de aseara , vaza aia era chiar frumoasa , dar nu iti fa griji iti gasesti tu una noua . Semnat D
Cine dracu mai e si " D " , chiar nu mi-a juca unul din aceste jocuri . Cum naiba stie el ce s-a intamplat aseara ,sper doar ca nu este un obsedat ceva .
Doar cea ce sper e sa nu se repete trecutul . Nu as mai putea suporta inca odata acele dureri cumplite . Doar gandindu-ma la asta am observat pielea mea de gaina ,imi simteam nervii pe care aveam sa ii scap de subtcontrol . M-am ridicat incet in picioare , abtinandu-ma sa nu fac vreo prostie din nou . Acei prieteni , singurii mei prieteni m-au abandonat dupa evenimentul care si acum imi aduce fiori prin totul corpul . Il urasc pentru acel lucru , din acel moment copilaria mea s-a sfarsit . Ma urasc pe mine pentru ca am acceptat invitatia prietenilor mei sau mai bine zis acelor straini. Dupa acea petrecere ma incuiam cu zilele in camera mea , adormind in fiecare seara cu ochii rosii , uneori nici nu mai dormeam doar ascultam muzica care pe atunci era singura care ma calma , nu ca si cum acum nu are acelasi efect asupra mea . Nu aveam pe nimeni alaturi de mine in acel moment . Uneori chiar vroiam sa merg alaturi de parintii mei , ei au fost refugiul meu , mereu ma intelegeau , indiferent de situatie .
YOU ARE READING
lupta din interiorul meu
عشوائيtrecutul ei o inspaimanta fiecare persoana , doar el , el a facut-o sa treaca peste .