Yaz tatilinden sonra doruğun sınıfına yeni bir öğrenci gelir - Asiye. Herkes sınıfa girer ve yerlerine oturur - Doruk dışında. Asiye geç kalıyor. Taksiye ve Otobüse verecek parası olmadığı için abisinin bisikleti ile okula gider. Yolda yağmur yağmaya başlar ve Asiye ıslanır. Asiye yollar kaygan olduğu için yere düşer. Doruk tamda o an aynı yerde bulunur ve asiyeyi görür. Hemen Asiye'nin yanına koşar ve ,,iyi misin?" diye sorar. Asiye ise ,,biraz bacağım acıyor" der. Doruk ,,aahhh tamam hemen hastahaneye gidiyoruz" der. Asiye ise ,,hayır olmaz bugün okuldaki ilk günüm eğer geç kalırsam hiç iyi olmaz" der ve kalkmaya çalışır. Kalkamaz, doruk Asiye'yi kucağına alır ve sokağa iner. (Asiyedeki ilk kelebek hissi). ,,Taksi" diye bağırır. Taksi gelince Asiye'yi arkaya oturtturur ve kendisi yanına oturur. ,,Abi lütfen biraz daha çabuk sürer misin" der. Asiye korkudan ve o anki şoktan dolayı doruğun omuzuna doğru uyuya kalır.
Hastaneye varınca ,,uyan" der ve asiye uyanır. ,,Nerdeyim ben?" diye sorar ve doruk ,,hastanedesin" der. Asiye muayene olur. Muayene olduktan sonra doruk ve Asiye beraber okula geri dönerler. Okula varmadan sahil kenarında oturlar ve birbirlerini tanımaya çalışırlar. O sırada yağmur durur ve güneş açar. Asiye ,,seninle doğru düzgün tanışamadık, senin adın neydi?" diye sorar ve doruk ,,doruk peki ya senin adın ne?" diye sorar. Asiye ise ,,benim adım Asiye. Yardım ettiğin için çok teşekkür ederim Doruk:)" der, kalkar gider. Asiye topalladığı için doruk yanına gider ve Asiye'nin kolunu boynuna atar. Asiye ona bakar dorukta aynı şekil. Göz göze gelirler ve Asiye gülümseyerek öne bakar. Okula doğru giderler. Okla gidince hoca ,,nerde kaldınız?" diye sorar. Asiye ,,hocam çok özü.." derken doruk araya girer ve ,,hocam kusura bakmayın ufak bi kaza geçirdik bende Asiye'ye yardım ettim der" Asiye'ye bakar ve göz kırpar. Hoca ise ,,siz tanışmışsınız" der ve Asiye çekinir. Sonra hoca ,,Asiye kendini diğer öğrencilere tanıtmak ister misin?" diye sorar ve Asiye kendini tanıtır. Doruk yerine oturmuş Asiye'yi dinliyor. Asiye gözünü doruktan almıyorken kendini tanıtır ve acısını herşeyini unutur. Okul biter ve herkes evine gider. Asiye olayları abisine anlatır abisi ise ,,Abisi kimmiş bu Doruk?" diye sorar ve Kiz kardeşini kıskanır. Sonra asiye doruğu abisine anlatır. Kadir ise ,,abicim bak kendine dikkat et herkese güvenme der." Asiye ,,tamam abi zaten daha hiç tanımıyorum" der ve yemek yapmaya başlar. Böylece o gün ve ilk görüşme biter...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilk aşk en masum aşktır..🦋
Romanceeğer sende bu masum aşkın hikayesini öğrenmek istiyorsan okumaya başla 💖 (bu hikayede geçen isimler diziden alıntıdır. Hikaye bana aittir! Ben aşka inanman!) İlk aşk, ilk heyecan. Farklı duygular, farklı düşünceler. Asiye'nin ilk aşkı Doruğun ise...