Este ora 13:32,o văd deodată pe Jannel fata Instagram că vine înspre mine cu o geantă asemănătoare unui sac de gunoi de culoare din aia roz pal..sau....ok nu mă pricep la roz.
"-hei simpatico,haide la mine,ești simpatică,pup!!"-spune manipulatoare blondă.
"-Ăhm...păi..ok"
De ce să merg la ea? Pentru ce? Ce să fac acolo? Iar poze?
Mergem pe alee, Jannel făcând mii și mii de selfie-uri cu renumitul bot de rață...îmi e rușine să merg cu ea pe stradă....adică...parcă este o nebună fată Instagram care tocmai a scăpat de la internatul de nebuni...nu pot purta cu ea o conversație inteligentă pentru că desigur păi daa Jannel are IQ-ul cât pudra de obraji de
subțire...sau față de ea chiar foarte groasă.
Ajungem la ea acasă,hmm..pentru prima dată îmi pare un loc drăguț....dar..intrăm în imperiul roz...
Deschide Jannel ușa la camera sa și deodată o orbire și un miros de parfum...oh..îmi vine rău...
Mii și mii de postere începând cu Union J până la Zac Efron...mai bine tac.
Camera plină de machiaje de toate,multe la care nici numele nu le știu-sincer îmi e frică ca să nu facă machiaj din mine la ce priviri îmi aruncă sub niște gene false....roz...roz...ok,toți cu felul lor.
Nu mă pot abține..nu..mă tentează ceva să îi pun mâna pe genele false roz...până când fac o mișcare și îmi pun mâna pe ele.
Nuuuuuuuu! Ceva sclipicios am pe degete ceva scârbos ce îmi scârțăie sub degete,parcă sunt excremente de zâna..dar da lol îmi dau seama că e sclipici...
CITEȘTI
Negativuri
Teen Fiction"Nu am nevoie de așa ceva,sper că s-a înțeles,nu am nevoie de nimeni de nimic,sunt urâtă"-aceste lucruri spuse de o fată care cu siguranță cere nevoie de afecțiune și un compliment pentru ce a spus."