Aku Dianiaya

2K 24 1
                                    

''Sekarang saya nak kamu buat apa yang saya arahkan...saya nak kamu dam buat push up and sit up sebanyak 200kali!! non stop ya'' arah prof Nazri kepadaku. ''err tapi prof, saya baru je lepas habis workout tadi, penat pun tak hilang lagi prof''bentak ku kepadanya. ''sekarang kamu nak dengar arahan saya ke tidak? ugut prof Nazri...Aku hanya turuti perintahnya kerana fikirkan ini adalah denda dan pengajaran yang harus aku bayar. Sebab dia memang seorang yg tegas dan berdisiplin kerana dia bekas anggota suksis semasa muda dahulu..Aku terus bangun dari kerusi dan terus lakukan seperti apa yang diarahkan olehnya. Saat melakukan apa yang disuruh oleh prof Nazri, ada ketika aku berhenti sebentar kerana kelelahan disaat push up yang ke 160 dan prof aku terus menerus mengarahkanku untuk tidak berhenti. Seluruh tubuh dan ototku berasa cukup kebas dan sakit sbb baru sahaja lepas workout di gym petang itu. Aku teruskan dengan sesi sit up..Aku dapat rasakan otot perutku cukup tegang dan aku hanya mampu menahan kesakitan yang dialami untuk melengkapkan angka 200 seperti yang diarahkan. ''5,4,3,2,1,...okay bagus dam..rehat lah kejap..ni ada air minumlah bagi hilang penat tu..berpeluh habis satu badan kamu tu dam..hahaha'' ketawa prof ku sambil menghulurkan segelas air putih yang sudah dituangnya. Aku terus minum air sambil sambil duduk bersandar ke dinding disebabkan terlalu letih. Beberapa minit kemudian, tiba2 kepalaku berasa berat sekali dan mengantuk yang melampau....dupppp....aku rebah ke lantai dan terus pitam dari alam dunia yang nyata. "Uhh, nice..game start dam..malam ni kau jadi lauk aku jelah hahahahahaha" ketawa prof Nazri sambil menarik aku ke lokasi yang tidak pasti.

Kepalaku terasa berat sekali..aku cuba membuka mata perlahan2 dan bangun dari katil yang aku terbaring ini. Terlihat seorang tubuh manusia yang aku kenal sangat orngnya..."urghh, aku kat mana ni" aku cuba bangun dari lamunan tidurku namun aku gagal. "Ehh, knpa tangan dan kaki aku kene ikat cmni?" Soalku.. "Prof!! knpa saya kene ikat ni? Tolong lepaskan saya prof"...aku hanya mampu terbaring di atas sebuah katil dengan keadaan tidak berbaju Dan berboxer sahaja sambil tangan dan kaki aku diikat dengan ketat sekali. "Knpa aku nak lepaskan kau? Hahahha malam ni kau jadi lauk aku..kita main2 dulu dngn body kau yg sedap ni..siapa suruh kau tu hot sangat..aku ada games untuk try kekuatan otot badan kau tu dam..n yahh kau punya batang sekali kita try..hahahah" berceloteh prof Nazri..aku terkejut mendengar kata2nya.."prof nak buat apa kat saya ni?? Lepaskan saya prof..knpa buat saya mcm ni? Aku terus menyoal dengan nada ketakutan..Aku dapat rasakan seluruh tubuhku menggigil ketakutan yang amat...Aku melihat keadaan sekeliling bilik itu..gelap dan sederhana kecil ruangnya..Aku tidak tahu dimana lokasi aku berada.."Sebenarnya dah lama aku aim kau dam, siapa je tak suka kau? Hensem tambah pulak body kau padu memang aku dah lama plan ni nak dapatkan kau..air yg kau minum tadi pun aku letak pil tidur..hahaha" luah kata2 prof Nazri yg sedikit tinggi lontarannya.

Prof Nazri bangun dari kerusinya dan datang hampiri ku.."kita start ye dam..sini aku cek body kau dulu"kata prof Nazri...Dia mula menyentuh badan aku perlahan2 yang membuatkan dia terangsang.. Dari otot dadaku sambil mengusap puting aku dan menekan2 otot perutku "kerasnya otot kau ni dam..perfect gila kau ni..dah lah hensem urgghhh" Dia mula mengambil sesuatu item seperti pengepit besi dari laci disebelah katil..."arghh!! Bodoh siall" aku menjerit sebaik sahaja kedua2 nipple aku dikepit..aku terpaksa menahan perit kesakitan yg aman mendalam..prof nazri  manarik narik pengepit itu yg membuatkan aku menjerit kesakitan..."tuihhhh" satu ludahan tepat kearah muka prof aku.."cilakaa kau dam, kau ludah aku ehh..kau tunggu"gertak prof Nazri..Dia mengambil tape lalu terus menutup mulut aku tanpa belas kesihan.."uurmmmrmm ermppp"aku bergelut sambil mulutku ditape rapat.

"Next round dam" pengepit besi itu dicabut dari nipple ku yg sedang kemerahan. Prof Nazri mengambil sesuatu seperti botol kecil lalu dipicitnya keatas badanku...cecair seperti minyak diletakkan diatas badanku lalu dia mengurut seluruh otot badanku dari celahan lekukan otot dada, perutku yg kekar, sehinggalah ke celahan bicep..."ready eh dam, kau tahan sakit ni, aku nak tengok padu ke tak sixpack n chest kau ni" prof Nazri berkata. "Dupp!!dupp!!dupp!!" Beberapa tumbukan keras  menusuk ke arah otot perutku yg kekar Indah itu. "Dupp!! Dupp!!" Beberapa tumbukan pula ke arah otot dada ku... Aku bergumam kesakitan sambil mulutku ditutup rapat.. tangan kanan dan kiri aku secara spontan meronta2 meminta dilepaskan dari kesakitan yg maha dahsyat itu. "50 punch lagi dam, sikit lagi lah hahahaha, otot padu cmni takkan xleh tahan..50lagi k" ujar prof Nazri...Beberapa tumbukan keras lagi menusuk kearah perutku tanpa henti sehingga membuatkan aku lemah, pitam dan hampir muntah akibat tumbukan tanpa henti dari prof aku.

"Shrakk skrakk" underwear berjenama Calvin Klein aku dikoyakkan. Tersergam indah batang aku yang tidak pernah ku sangka akan disaksikan oleh insan lain selain bakal isteriku.."urghh dam, aku tak tahan ni,, fuck boy batang kau ni..Aku xleh tahan ni...." kata prof Nazri sambil memegang2 batang aku dengan muka yg rakus...Dia mengambil minyak tadi lalu dituangnya keatas batang ku..."urghhhh urrmrm" meronta2 aku agar tidak diapa apakan...Dengan rakusnya, Prof Nazri melancap batangku tanpa henti, batangku mula terangsang dengan padu sekali, Otot badanku mengeras, tangan dan kakiku meronta ronta di atas katil kerna menahan tangan dia yg laju bermain batangku yg sedang mengeras..."Crott Crott crotttt" beberapa tembakan air maniku tepat kearah muka prof Nazri lalu dijilatnya kesedapan.."Banyaknya air ko ni dam, dah berapa lama tak lancap ni??...bapak banyak" sambil tangannya tanpa henti menggoncang batangku yg sedang sampai kepuncaknya...beberapa pancutan air mani terkeluar lagi dengan pekatnya..Badan ku yg kekar berotot indah juga dibasahi dengan air mani yg bertebaran sehingga ke lantai. Lelehan air mani mengalir dicelahan lekukan otot perutku yg keras sekali.

Setelah hampir 15minit batang aku diratah olehnya...akhirnya mulutku dibuka...aku hanya mampu menahan kesakitan diseluruh badanku setelah diratah2 tanpa henti dalam satu malam yg perit.."Kenapa kau buat aku mcm ni?? Apa yg kau dapat dari semua ni?? Kau tunggu jelah nasib kau..aku akan report atas segala perbuatan terkutuk kau ni!!" Ugut Ku.."Kau dam nak ugut aku? Apa bukti kau nak report? Setiap apa yg aku buat ni aku record..nak aku sebarkan?? Lagipun kau tak tahuke kat office aku tu CCTV rosak so sepanjang aku bawak kau kat rumah aku ni..xde siapa tahu..hahaha" ejek prof. Nazri..."bodohlah kau orng tua!! Kau nak aku buat apa!! Jngn sebarkan video tu, kalau kau viralkan memang kau mati!! Aku akan buat apa je asalkan video tu kau tak viralkan" ujarku...sejak dari tu, aku seringkali menjadi pemuas nafsu dia yg rakus itu sehinggalah aku tamat belajar di universiti tersebut.

TAMATTT

Perangkap Neraka Where stories live. Discover now